تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 3965

نیکی کریمی«نیکی کریمی» از مخاطبان خود دعوت کرد درباره‌ی مسائل خانواده و عواملی با او صحبت کنندکه باعث دور یا نزدیک شدن همسران از هم می‌شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که حدود دو هفته به زمان اکران «شیفت شب» جدیدترین فیلم نیکی کریمی در مقام کارگردان باقی مانده پیش‌فروش بلیت‌های ان با قیمت ۶ هزار تومان در جریان است.

این پیش فروش شامل یک قرعه کشی هم هست. خریداران به ازای خرید هر بلیط یک شانس قرعه کشی دریافت می‌کنند. در پایان هرهفته قرعه کشی انجام می‌شود و ۵ عدد گوشی «آیفون» به برندگان تعلق می‌گیرد.

بعد از شروع پیش‌فروش بلیط‌های شیفت شب و قرعه‌کشی گوشی آیفون در بین خریداران انتقادهایی درباره‌ی این کار نیکی کریمی مطرح شد اما نیکی کریمی با تشکر از همراهی و استقبال مردم از «شیفت شب» در صفحه اینستاگرام برای هوادارانش توضیحاتی را درباره‌ی این مساله نوشته است: «هر کاری وقتی برای اولین بار انجام میشه با عکس العمل های مختلفی هم رو به رو میشه … این کار ، یعنی پیش فروش بلیط فیلم برای اولین باره که در ایران داره اتفاق میافته و من خوشحالم ..»

او در ادامه درباره‌ی گوشی‌های آیفونی که به خریداران بلیط‌ها اهدا می‌شود توضیح داده و آن‌ها را عاملی برای باهم در ارتباط بودن دانسته است. کریمی در ادامه از مخاطبانش خواسته با او درباره‌ی مسائل بین همسران حرف بزنند:

«دلم می خواد این ” آی فون ” یعنی تلفن همراه تبدیل بشه به نمادی از در ارتباط بودن … همانطور که در فیلم ما این ” با من حرف بزن “مهم است ، شما هم با من حرف بزنید و بگویید … از هر چه دوست دارید … چه چیز مرد و زن را به هم نزدیک میکند ؟ چه چیزی مرد و زن را در خانواده از هم دور میکند ؟ می توانید بنویسید و یا با گوشی تان از خودتان فیلم بگیرید از تجربه‌ای که داشته‌اید … از اینکه حرف زدید و ارتباط برقرار کردید و مزایای ان و یا نکردید و این چه ضرری به شما زد … منتظر پیام های شما هستم»

«شیفت شب» مسائل و مشکلات مردم ایران در زمان تحریم را به تصویر می‌کشد و داستان شجاعت و قهرمانی‌های یک زن است. زنی به نام ناهید که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را بفهمد.این فیلم از هفتم آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها