آزاده نامداری ضمن دفاع از ویژهبرنامه لحظه تحویل سال با اجرای احسان علیخانی میگوید تصور میکند ندیدن این همه اتفاق خوب و انساندوستانه غیرمنصفانه است.
به گزارش سینماسینما، در پی انتقادات وارد شده به ویژهبرنامه تحویل سال که احسان علیخانی اجرای آن را بر عهده داشت آزاده نامداری در دفاع از او در اینستاگرامش نوشت:
«برخی دوستان به شکل عجیبی از برنامه «بهار نارنج» انتقاد میکنند که انگار سالها دور از ایران زندگی کردهاند و از فضای جامعه بیخبرند، لحظههای تحویل سال لحظههایی پراز معنویت، اندیشه و تأمل است، همه مردم به احسن الحال فکر میکنند به ویژه که شب شهادت در پیش باشد و همه نگاهی به دستان پرمهر خدا و اهل بیت دارند، این فرهنگ ماست، منصف باشیم، در بیست ساعت برنامه دقیقترین کنداکتور بسته شد و پر از لحظههای شاد اما همراه با تأمل بود، تصور میکنم ندیدن این همه اتفاق خوب و انساندوستانه غیرمنصفانه است.»

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- احسان علیخانی برای ادامه عصر جدید شرط گذاشت
- داوران فصل سوم «عصر جدید» معرفی شدند
- فصل تازه «عصر جدید» از نیمه شعبان پخش میشود
- در نشست خبری فیلم عنوان شد؛ انصراف احسان علیخانی از تهیهکنندگی «برف آخر» به خاطر «عصر جدید»
- مروری بر برنامههای پرمخاطب جوانانه که تعدادش به مرور کمتر شده است
- زنگ خطری برای سلبریتیها/ بلوغ دیده نشدن
- نگران ریحانه پارساها و آزاده نامداری هاهستم
- مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری برگزار شد
- انتقاد صریح معاون مطبوعاتی از شبه رسانه ها در ماجرای درگذشت آزاده نامداری
- از زندگان و مردگان دست برداریم!
- ملعبه بازی ناجوانمردانه ما مجنونان مجازی/واکنش حبیب احمد زاده به درگذشت آزاده نامداری
- واکنش ابراهیم داروغه زاده به درگذشت آزاده نامداری
- مرکز اطلاعرسانی پلیس، مرگ آزاده نامداری را تایید کرد
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان






چقدر رو داره این خانم!
تو دیگه از معنویت و شب شهادت حرف نزن !