آزیتا حاجیان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون امسال با فیلمی به نام «زیر سقف دودی» در جشنواره حاضر بود.
به گزارش سینماسینما ،آزیتا حاجیان در «زیر سقف دودی» نقش یک روانشناس را ایفا می کند که در برهه ای از زمان بناست به زن داستان مشاوره دهد؛ با این حال آن طور که حاجیان گفته گویا سکانسهای مربوط به او بی دلیل حذف شده است.
حاجیان بیان داشت: نقش من در «زیر سقف دودی» دارای سه سکانس کاملاً بلند بود که تقریبا همه آنها کم شده بودند. قرار بود این سکانسها تمام حرفهای مربوط به طلاق عاطفی و آسیبهای عاطفی بچهها در این نوع روابط را نشان دهد، که البته فیلمبرداری هم شد اما باید این را از خانم درخشنده پرسید که علتش چیست که اینها حذف شده است.
حاجیان با اشاره به اینکه بخشی از نتیجه گیری فیلم رها شده است، توضیح داد: جملاتی که قرار بود جمع بندی نهایی ازاین اتفاقات در فیلم صورت گیرد، متأسفانه بریده مانده بود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بازیگران سریال «از یاد رفته» معرفی شدند
- نسخه ویژه نابینایان «شوکران» با صدای آزیتا حاجیان منتشر میشود
- محمدرضا شریفینیا و آزیتا حاجیان در «معجزه پروین»
- روایت نقش آفرینیهای آزیتا حاجیان در موزه سینما ثبت شد
- آب سردی که موسیقی تیتراژ پایانی بر سر مخاطب میریزد/ نگاهی به سریال «نجلا»
- مروری بر آثار پوران درخشنده در نوزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم «داکا» بنگلادش
- تصویربرداری سریال «نجلا» در تاسوعا و عاشورا متوقف شد/ ادامه تولید، بعد از ایام سوگواری
- پوستر رسمی فیلم «خط فرضی» در آستانه نمایش در فستیوال تورنتو منتشر شد
- کیمیایی که کیمیا نبود/ به بهانه بازپخش سریال کیمیا
- بازیگران سریال «نجلا» معرفی شدند
- بازیگرانی که برای نقشهای سینمایی تغییر جنسیت دادند + عکس
- طلاقهای عاطفی در سینمای ایران
- اکران یک فیلم ایرانی همزمان در سینماهای آمریکا و آلمان
- جایزه بهترین فیلمنامه مونترال برای «آپاندیس»
- سخنان حسن فتحی درباره فیلم درخشنده و توهم سیاهنمایی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





