تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35569

photo_2016-12-13_21-50-48حبیب احمدزاده نویسنده و فیلمنامه‌نویس با نوشتن متنی با عنوان «آخرین خواب رویایی شازده کوچولو در سیاره ما» از وداع با پروفسور لینگر گفت.

به گزارش سینماسینما، پروفسور فرای لینگر مسئول درمان مصدومان شیمیایی ایرانی در دوران جنگ تحمیلی چهارشنبه بیست و چهارم آذرماه تهران را ترک کرد. او در حالی از ایران رفت که روز گذشته از سوی جمعی از سینماگران و جانبازان شیمیایی موزه صلح مورد تقدیر قرار گرفته بود.

حبیب احمدزاده نویسنده و فیلمنامه‌نویس، با نگارش متنی کوتاه و انتشار عکسی از وداع با این پزشک گفت.

یادداشت کوتاه احمدزاده به این شرح است:

آخرین خواب رویایی شازده کوچولو در سیاره ما

این لحظات آخر رفتن پروفسور فرای لینگر از کشور ماست، دوستان لطف کردند و اجازه دادند تا  برای بدرقه آخر ایشان ما از سالن وی ای پی مخصوص دیدار رییس جمهور با دیگر مقامات کشورها در فرودگاه امام خمینی استفاده کنیم. پروفسور با نود سال سن بسیار خسته بودند و نیاز به استراحت داشتند، اگر به کسی برنخورد به دلیل انکه صندلی تشریفاتی رییس جمهور از دیگر صندلی‌های درون سالن بلندتر بود، جابجایشان کردیم تا ایشان در آن صندلی به راحتی در حال استراحت و چرت باشند. حتما جناب رییس جمهور ما هم راضی هستند که چنین بزرگواری از صندلی ایشان استفاده کنند. لطفا جایی درز نکند که برای کسی هم دردسر درست نشود.

از قدیم گفته‌اند خان می‌بخشد ولی خانخلی خان نمی‌بخشد.

ساعت پرواز ایشان هفده و بیست دقیقه امروز بود. پس با دعای خیر و به جای شما دوستان، تمامی جانبازان و  ملت ایران، این قلب بزرگ را  به امید دیدار دوباره بدرقه کردیم.

لینکر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها