اسکات دریکسون کارگردان «دکتر استرنج» برای کارگردانی ادامهای بر فیلم «لابیرنت» انتخاب شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، ادامهای بر فیلم «لابیرنت» یا «مارپیچ» محصول ۱۹۸۶ که با بازی دیوی بویی و جنیفر کانلی ساخته شده بود، در دستور ساخت قرار گرفت.
قرار است اسکات دریکسون کارگردان تحسین شده «دکتر استرنج» این فیلم را بسازد.
مگی لوین که نویسنده و کارگردان «به درون تاریکی: والنتین من» برای هولو بود، نویسندگی فیلمنامه را برعهده گرفته است.
فیلم موزیکال فانتزی «لابیرنت» ساخته جیم هنسن بود و سونی که دیروز اعلام کرد ادامه آن را میسازد، گفت این فیلم در سه دهه گذشته همواره در یاد مردم بوده و در کمیکبوکها، بازیهای کامپیوتری، پردههای سینما و حتی بالماسکه از نظرها نرفته است.
فیلم کارگردان فقید هنسن، با تمرکز بر شخصیت کانلی ساخته شده بود که تلاش دارد تا به مرکز یک هزارتو برسد تا بتواند برادر خردسالش را نجات دهد. در این فیلم دیوید بویی خواننده فقید بریتانیایی در نقش جرت بازی کرده بود.
بیشتر شخصیتهای به یادماندنی فیلم را عروسکهایی تشکیل میدادند که زاییده ذهنیت هنسن بودند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به بهانهی اکران «تنگه» در سینمای ایران/ اثری سرگرمکننده و سطحی
- تماس با برزخ/ نگاهی به فیلم «تلفن سیاه»
- با انجام تحقیقات علمی، ترسناکترین فیلمهای سینمایی معرفی شدند
- دستور ارشاد برای تغییر نام فیلم جدید شهاب حسینی
- سهم لابیرِنت از چهل سالگی انقلاب / نگاهی به «لابیرِنت» که از جشنواره فجر بیرون گذاشته شد
- شهاب حسینی، پژمان جمشیدی و ساره بیات پشت صحنه «لابیرنت» + عکس
- «لابیرنت» با بازی شهاب حسینی کلید خورد
- پژمان جمشیدی همبازی شهاب حسینی شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





