برنامه «به وقت ایران» برنامهای گفتوگو محور است که یکشنبه و سهشنبه هر هفته روی آنتن زنده شبکه آموزش میرود.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی، برنامه «به وقت ایران» به تهیهکنندگی علیرضا عاصم یوسفی از تولیدات شبکه آموزش است که پخش خود را از تیرماه آغاز کرده است.
اجرای این برنامه را شهرام شکیبا برعهده دارد و با رویکردی مهارتی و گفتوگو محور به صورت زنده روی آنتن میرود.
در هر قسمت از برنامه، موضوعی مهارتی مطرح میشود و دو مسئول مربوطه نیز در استدیو «به وقت ایران» حضور پیدا میکنند تا موضوع هر قسمت را به چالش بکشند و درباره عملکردشان توضیحاتی ارائه دهند.
«به وقت ایران» یکشنبه و سهشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۵۰ روی آنتن شبکه آموزش میرود.
مخاطبان «به وقت ایران» میتوانند از طریق پیامک ۳۰۰۰۰۷۲ و یا از طریق فضای مجازی با @bevaghteiran.tv7 نظرات و پیشنهادات خود را ارسال کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فصل دوم «بگو بخند» تولید میشود/ معرفی داوران
- بازخوانی مطلب طنز شهرام شکیبا درباره تهمینه میلانی به بهانه تولد او: به امید نابودی نسل مردها!
- آغاز پخش فصل جدید مجموعه غیر محرمانه از شبکه دو
- در برنامه «به وقت ایران» مطرح شد؛ در حوزه کشاورزی از دنیا عقبیم!/ بین کشاورزان و دولت دیواری حائل است
- بازخوانی مطلب طنز شهرام شکیبا درباره تهمینه میلانی:به امید نابودی نسل مردها!
- «به وقت ایران» دانش بنیانها را روایت میکند
- کسب و کار خرد و کلان موضوع «به وقت ایران» شد/ مشکل ما اقتصاد نفتی است
- در برنامه «به وقت ایران» شبکه آموزش مطرح شد/ کودکان آموزش کسب مهارت نمیبینند
- نماینده مجلس «به وقت ایران» رسید
- بازخوانی مطلب طنز شهرام شکیبا درباره تهمینه میلانی:به امید نابودی نسل مردها!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





