تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 3823

لئوناردو دی‌کاپریولئوناردو دی‌کاپریو در مقام تهیه‌کننده در ساخت فیلمی درباره تقلب شرکت خودروسازی فولکس‌واگن در معاینات فنی با پارامونت همکاری می‌کند.

به گزارش «سینماسینما»، لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر داویسن از طریق شرکت فیلمسازی خودشان «آپی‌ین وی» این پروژه را تهیه می‌کنند. کارگردان و بازیگران فیلم هنوز مشخص نیستند.

به گزارش ورایتی، شرکت پارامونت پیکچرز حقوق تولید یک پروژه سینمایی از کتاب در دست انتشار جک یوئینگ را از آن خود کرده است. حق انتشار این کتاب به مبلغی شش رقمی به نورتن فروخته شد.

این کتاب به جزئیات رسوایی اخیر شرکت خودروسازی فولکس‌واگن می‌پردازد. این شرکت متهم شده با استفاده از یک نرم‌افزار میزان آلایندگی خودروهای دیزلی‌ خود را دستکاری کرده است.

آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) سپتامبر پیش، فولکس‌واگن را متهم کرد که در نزدیک به ۵۰۰ هزار دستگاه از خودروهای دیزلی خود از نرم‌افزار ویژه‌ای استفاده کرده است که در هنگام معاینه فنی میزان آلاینده‌ها را کمتر از اندازه واقعی نشان می‌دهد.

به این ترتیب خودروهای دیزلی فولکس ‌واگن با موفقیت آزمایش‌های معاینه‌فنی مربوط به آلایندگی هوا را پشت سر می‌گذارند، اما در شرایط واقعی ۴۰ برابر بیشتر از حد مجاز گاز آلوده‌کننده‌ نیتروژن اکسید تولید می‌کنند.

فولکس‌واگن در حال حاضر با شکایت ۱۸ میلیارد دلاری آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا روبروست.

این رسوایی بزرگ باعث کاهش سهام فولکس‌واگن در بازار بورس شده و آینده این شرکت خودروسازی آلمانی را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است. این رسوایی همچنین به شهرت فولکس‌واگن لطمه زد و استعفای مارتین وینترکورن رئیس شرکت فولکس‌واگن را به همراه داشت.

«گرگ وال استریت»، «Runner Runner» و «بیرون کوره» از فیلم‌های دی‌کاپریو در مقام تهیه‌کننده است. او به عنوان بازیگر فیلم «بازگشته» به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو را آماده نمایش دارد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها