سید امیر پروین حسینی به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتها و موسسات فیلمسازی ایران (آیفیک) انتخاب شد.
به گزارش سینماسینما، هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتها و موسسات فیلمسازی ایران یکشنبه ۱۲ اسفند ۹۷ در محل انجمن تشکیل جلسه داد.
در این نشست که با حضور تمامی اعضا برگزار شد بازرس انجمن از خدمات اسماعیل عفیفه رییس سابق هیئت مدیره، تقدیر کرد و سید امیر پروین حسینی با رأی اکثریت اعضا به عنوان رییس جدید هیئت مدیره آیفیک انتخاب شد.
همچنین در ادامه جلسه با قدردانی از خدمات طهورا ابوالقاسمی عضو هیئت مدیره و خزانه دار آیفیک، علی شیرمحمدی دیگر عضو هیئت مدیره به عنوان خزانه دار جدید منصوب شد.
اعتلای حرفه و هنر تولید فیلم و برنامههای دیداری و شنیداری در ایران، ایجاد یک نظام حرفهای برای توسعه تولید فیلم و برنامههای دیداری و شنیداری در کشور، پشتیبانی و حراست از حقوق صنفی، حرفهای، مادی و معنوی اعضاء و حضور فعال به عنوان یک مرکز تخصصی و ذیصلاح در مسائل حرفهای در کلیه زمینههای مربوط به شرکتها و موسسات فیلمسازی از اهداف انجمن صنفی شرکتها و موسسات فیلمسازی ایران (آیفیک) است.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سینما برای همه/ بازشناسی جریانها و مخاطبان سینمای ایران
- دستها حرف میزنند
- فیلمساز اجتماعی و فیلم سفارشی/ آیا فیلم سفارشی خوب، ممکن است؟
- بازنشستگی را باید پذیرفت!
- «خروج اضطراری» به زودی کلید میخورد
- تهیه کننده خجالت نکش: عمده امکانات اکران در اختیار بخش دولتی است/ عدالت وجود ندارد
- «استنلی کوبریک، ادیسه در سینما» به چاپ سوم رسید
- «آینه بغل» در خارج از کشور اکران میشود/ مذاکره با چین، هند و ترکیه
- کمک هالیوود به عربستان برای تکمیل پروژه میلیاردی با حضور چهرهای برجسته
- هشداری درباره فعالیت غیرمجاز موسسات بدون مجوز در حوزه فیلمسازی
- واکنش تهیهکننده «آینه بغل» به معترضان اکران فیلمش
- منوچهر هادی فیلم جدید می سازد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





