دنیرو ترامپ را «آشغال، سگ، خوک و یک انسان فریبکار» توصیف کرده و گفته او «آرتیست ابلهی» است که «نمیفهمد از چه حرف میزند. کارش را درست انجام نمیدهد و هیچ چیز برایش اهمیت ندارد.
به گزارش سینماسینما، رابرت دنیرو هنرپیشه مشهور هالیوود در ویدئویی که برای کارزار تشویق به رای دادن در آمریکا ضبط شده است به دونالد ترامپ حمله کرده و گفته “دلم میخواهد با مشت توی صورتش بکوبم”.
برخی از چهرههای معروف و ستارههای سینمای آمریکا در کارزاری از مردم این کشور میخواهند به وظیفه مدنی خود عمل کنند و رای بدهند. ویدئویی که روز جمعه از رابرت دنیرو به بیرون درز کرده بخشی از تصاویری است که برای این کارزار ضبط شده است.در این ویدئو که کمتر از یک دقیقه است رابرت دنیرو درباره ترامپ میگوید که «او به طرز مشهودی احمق است».
دنیرو ترامپ را «آشغال، سگ، خوک و یک انسان فریبکار» توصیف کرده و گفته او «آرتیست ابلهی» است که «نمیفهمد از چه حرف میزند. کارش را درست انجام نمیدهد و هیچ چیز برایش اهمیت ندارد. او فکر میکند جامعه را به بازی گرفته و مالیاتش را نمی پردازد.»
رابرت دنیرو در این ویدئو میگوید کالین پاول خیلی خوب گفته که ترامپ «مایه خفت ملی» است.چندی پیش بخشی از محتوای ایمیلهای هک شده کالین پاول، وزیر خارجه اسبق آمریکا، منتشر شد که در آنها او دونالد ترامپ را «مایه خفت ملی» خوانده بود.
حالا رابرت دنیرو ضمن تایید سخنان پاول در این ویدئو میگوید که ترامپ گفته میخواهد با مشت توی صورت مردم بکوبد «من دلم میخواهد با مشت توی صورتش بکوبم».
این هنرپیشه ۷۳ ساله سینما در ادامه میگوید:«چنین آدمی میخواهد رئیس جمهور شود؟ من فکر نمیکنم. چیزی که برای من مهم است آینده این کشور است. من نگرانم که اگر کسی مثل دونالد ترامپ رئیس جمهور شود به بیراهه برویم. به فکر آینده خودتان باشید. رای بدهید».
در کارزار موسوم به «برای آیندهات رای بده» برخی ستارههای آمریکایی تلاش میکنند شهروندان را برای ثبتنام و رای دادن تشویق کنند.به جز رابرت دنیرو، ستارههای دیگری مانند لئونارد دیکاپریو، ادوارد نورتون، اما استون، جولیا رابرتز و ساموئل جکسون در این کارزار برای جلب آرای مردم تلاش میکنند.
منبع: شرق
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تردید لئوناردو دیکاپریو درباره تصاحب هالیوود توسط هوش مصنوعی
- بیست و سومین جشنواره آلیس در شهر؛ اهدای نشان افتخار شهر رم به رابرت دنیرو/ حضور فیلم سینمایی «رها» در بخش اصلی
- یک بنبست در همکاری دو سینماگر؛ چرا اسکورسیزی، امسال فیلم خود را نساخت؟
- پشیمانی تارانتینو از نساختن فیلمی با بازی رابرت دنیرو
- آغاز رقابت برای دریافت نخل طلا/ جشنواره کن با سخنرانی آتشین دنیرو و آغازی تارانتینویی شروع شد
- نخل طلای افتخاری به رابرت دنیرو سپرده میشود
- اختصاصی سینماسینما/ «ادینگتون» با فیلمبرداری داریوش خنجی به کن میرود
- ۱۲ نقشی که برنده اسکار شدند اما قرار بود به بازیگران دیگری داده شوند
- با حضور احتمالی دیکاپریو و اسکورسیزی؛ اقتباس سینمایی «شیطان در شهر سفید» جان گرفت
- ساخت دنباله دیگری از فیلم پرفروش سال ۲۰۰۰/ رابرت دنیرو و بن استیلر در قسمت جدید «ملاقات با والدین»
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- جنون شکسپیری در زمانه ما/ نگاهی به فیلم «شاهلیر»
- کشتار سرخ، در سرزمین طلای سیاه/ «قاتلان ماه گل»، روایتی تلخ از کشتار بومیان اوسیج در سالهای وحشت
- فیلمهای مهم سال به جشنواره نیویورک دعوت شدند
- ترایبکا ۲۰۲۳ برگزیدگانش را شناخت/ گرامیداشت اولین کارگردانی دنیرو
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی






زیرنویس فارسی ویدئوی دنیرو در:
https://telegram.me/videogeram/469