«رابرت دنیرو» مشغول مذاکره برای پیوستن با فیلم مستقل «جوکر» در کنار «خواکین فینیکس» است.
به گزارش سینماسینما، در صورتی که «دنیرو » برای بازی در این فیلم به توافق برسد، اولین حضور خود را در فیلمی بر اساس داستانهای مصور تجربه خواهد کرد.
«خواکین فینیکس» بازیگر آمریکایی پیش از این برای بازی در نقش اصلی «جوکر» شخصیت شرور داستان انتخاب شده است و «تاد فیلیپس» که ساخت کمدی «خماری» را در سال ۲۰۱۹ در کارنامه دارد نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.
قرار است این فیلم در مقایسه با سایر فیلمهای ابرقهرمانی ساخته شده بر اساس داستانهای «دی سی کامیکس» با بودجهای متوسط و در فضایی تاریکتر ساخته شود.

جزیئیات داستان این فیلم مستقل درباره شخصیت «جوکر» تا حد زیادی نامشخص است اما قرار است اتفاقات این فیلم در حال و هوای دهه ۱۹۸۰ میلادی و در شهر خیالی «گاتهام» روی دهد.
«دنیرو» که بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی را در کارنامه هنری دارد، علاوه بر کسب جایزه اسکار برای بازی در فیلم «پدرخوانده» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» و «گاو خشمگین» از «مارتین اسکورسیزی» جوایز بهترین بازیگر مرد جوایز گلدن، شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز، جایزه یک عمر دستاورد سینمایی جشنواره سنسباستین، مشارکت چشمگیر در صنعت سینما را از کارلوویواری و … را نیز دریافت کرده است.
فیلمبرداری فیلم «جوکر» قرار است از ماه سپتامبر ۲۰۱۸ در شهر نیویورک آغاز شود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بیست و سومین جشنواره آلیس در شهر؛ اهدای نشان افتخار شهر رم به رابرت دنیرو/ حضور فیلم سینمایی «رها» در بخش اصلی
- بررسی سینمایی- روانکاوی فیلم «قلمپرها»/ کلمههای سرکش، جملههای عصیانگر
- پشیمانی تارانتینو از نساختن فیلمی با بازی رابرت دنیرو
- «ادینگتون»؛ تابلویی تلخ از بحران، قدرت و انسداد روانی
- آغاز رقابت برای دریافت نخل طلا/ جشنواره کن با سخنرانی آتشین دنیرو و آغازی تارانتینویی شروع شد
- نخل طلای افتخاری به رابرت دنیرو سپرده میشود
- تبعات کرونا و اختلافات حقوقی با برادران وارنر؛ اعلام ورشکستگی شرکت تولیدکننده فیلمهای «ماتریکس» و «جوکر»
- ساخت دنباله دیگری از فیلم پرفروش سال ۲۰۰۰/ رابرت دنیرو و بن استیلر در قسمت جدید «ملاقات با والدین»
- دنباله فیلم کمیک دیزنی رکورد «جوکر» را شکست/ «ددپول و ولورین» پرفروشترین فیلم تاریخ شد
- «جوکر» حریف «ددپول و ولورین» نشد
- برای بهترین بازیگر مرد؛ رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن/ پیشبینیهای اولیه اسکار ۲۰۲۵
- فضای ماتمزده صداوسیما شادی را از خانه مردم دور میکند
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- قهرمان دیوانهی شکست خورده/ نگاهی به فیلم «ناپلئون»
- انتقاد اروپاییها از بازی آمریکاییها در نقش آنها/ تصاحب فرهنگ
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





