تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 138139

راسل کرو بازیگر نیوزلندی برنده جایزه اسکار مدعی شد فیلمنامه اولیه فیلم «گلادیاتور» بسیار بد بوده است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ایندیپندنت، راسل کرو ستاره برنده جایزه اسکار مدعی شد فیلمنامه اولیه فیلم «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات محصول سال ۲۰۰۰ میلادی افتضاح بوده است.

فیلم «گلادیاتور» که ماه گذشته ۲۰ ساله شد برای راسل کرو تنها اسکار بازیگری اش را به ارمغان آورده است.

راسل کرو در گفتگویی با جیمی فالون از ساخته شدن فیلم «گلادیاتور» به عنوان یک تجربه منحصر به فرد یاد کرد. او دلیل این امر را فیلمنامه اولیه «بسیار بد» فیلم می داند.

ستاره نقش ماکسیموس در این باره گفت: فیلمنامه اولیه خیلی بد بود. او افزود: تهیه کننده نمی دانست که من می توانم یک کپی از آن فیلمنامه را برای خودم بردارم، اما چیزی که او به من گفت این بود، نمی خواهم فیلمنامه را برایت بفرستم چون واکنشی نسبت به آن نشان نخواهی داد اما می خواهم تو را به ملاقات با ریدلی اسکات تشویق کنم.

ستاره فیلم «ذهن زیبا» در گفتگو با فالون از اولین ملاقاتش با ریدلی اسکات چنین یاد کرد: او (ریدلی اسکات) خیلی آماده بود، ریدلی تصاویری را به من نشان داد که در آن دیگر مجبور نبود برای فیلمبرداری در کلوسئوم کل آن را بسازد.

راسل کرو اوایل امسال نیز در مصاحبه ای گفت که در ابتدا قصد داشته این نقش را رد کند اما ریدلی اسکات او را برای بازی در فیلم متقاعد کرد.

فیلم «گلادیاتور» را ریدلی اسکات براساس فیلمنامه ای از دیوید فرانزونی، جان لوگان و ویلیام نیکلسون کارگردانی کرد.

راسل کرو چند مدت دیگر با پروژه «Unhinged» دوباره به سینماها برمی گردد.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها