رامبد جوان در یک گفتگوی اینترنتی با ارائه توضیحاتی در خصوص موضوعات مختلف از جمله سرنوشت برنامه «خندوانه» و حواشی سفرش به خارج از کشور، تأکید کرد تصمیمی برای ترک ایران ندارد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی برنامه «باغ رمضان»، رامبد جوان که در ارتباط زنده اینترنتی مهمان برنامه «باغ رمضان» بود در ابتدا گفت: واقعیت این است که علیه یک سری از عملکردها جوهایی ساخته میشود. مثلا برنامههایی ساخته میشود و جذابیت و محبوبیت ایجاد میکند. هر قدمی که قرار باشد با خودش موفقیت و جلب توجه و حمایتی از جانب مخاطب داشته باشد، اشکالاتی را به وجود میآورد از حسادت بگیرید تا موارد کاری. مجموعه اینها جریانهایی میشود که آدمها را به حاشیه و گوشه هل بدهد. همیشه بوده، از قبلتر هم بوده است. حتی قبل تر از اینکه این سفر کانادا را برویم. این جوسازیها کاملا هدایت شده بود. مدیران تلویزیون اتفاقاً بیخبر نبودند و ماجرای سفر ما را میدانستند. شرایطی که حکم میکرد ما برویم و فرزندمان را در کانادا به دنیا بیاوریم یک چیز خودخواسته و خانوادگی بود.
وی افزود: یادم نمیآید در برنامهای تماشاچیها به اجبار پرچم ایران را تکان داده باشند. روزهای اول در فصل دوم «خندوانه» به دست مردم پرچم میدادیم و همه معذب بودند و خجالت میکشیدند و بعد به یک رفتار همراه با علاقه و میل تبدیل شد. چون حکم که نمیکردیم و اجباری هم نبود. این مسیر با سرودهایی که برای ایران ساختیم شکل گرفت؛ با دعوت از اقوامی که میتوانستیم به استودیو بیاوریم، اینکه از همه جای ایران به برنامه میآمدند. خیلی جذاب بود.
جوان در ادامه با بیان اینکه نیمی از تماشاچیان استودیوی «خندوانه» از شهرهای مختلف میآمدند و این خیلی جذاب بود، اظهار کرد: وقتی یک جریانی شکل میگیرد و همه علاقمند هستیم ما نمیتوانیم ادایش را در بیاوریم. اینکه من مجبور هستم و دلم میخواهد برای بخشی از زندگیام تصمیمی بگیرم معنایش این نیست که ایران را دوست ندارم و میخواهم از ایران خداحافظی کنم. ۴۸ سال سن دارم و ۳۰ سال است در ایران کار میکنم.
وی با بیان اینکه سعی کردهام در این سالها فرهنگ را یاد بگیرم، یادآور شد: یاد گرفتهام برای مخاطب ایرانی چطور حرف بزنم و چه بسازم. به چه چیزهایی بیشتر توجه کنم که او احساس کند به نیازهایش پرداخته میشود. اینها چیز کمی نیست و یک چیز فردی است. نمیشود ادایش را در آورد. ما نمیتوانیم در طول ۷۶۰ قسمت ادا دربیاوریم. این همه کارهای مهم و با رکورد انجام دادیم. از جمعآوری پول برای بیماریها و موضوعات دیگر تا آدمهایی که در حرفههای مختلف معرفی کردیم.
کارگردان «ورود آقایان ممنوع» تاکید کرد: واقعا «خندوانه» برای همه ما که از تولد تا رشدش نقش و سهم داشتیم، چیزی نیست که بتوانیم به راحتی کنارش بگذاریم و قطعاً روزی دوباره دور هم جمع خواهیم شد و شکلش میدهیم.
وی همچنین درباره تجربه آیتم سازی در اینستاگرام گفت: تجربه جذابی بود. ۱۵ شب بعد از شکل گیری قرنطینه تا شب عید از پیج من استفاده کردیم. لایو برگزار نمی کردیم. همه چیز را می چیدیم و می ساختیم و در لایو پلی بک میکردیم. مخاطب زیادی برای بخشهای آموزشی حوصله نداشت. دلش می خواست بخندد و موسیقی گوش کند و چیزهای مفرح گوش کند. هربار بخش های آموزشی شروع میشد بینندهها کم میشدند و بعد که کمدی و موسیقی شروع می شد تعداد بیننده ها بالا می رفت.
«باغ رمضان» با اجرای حجت الاسلام زائری، محمدرضا حسینیان و مبینا نصیری هر شب ساعت ۲۴ تا ۱:۳۰ به صورت اینترنتی پخش می شود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «کارناوال» در یک چهارم نهایی
- «کارناوال» رامبد جوان به زودی در شبکه نمایش خانگی
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- رامبد جوان با یک رئالیتیشو در شبکه نمایش خانگی/ انتشار دوبله «ترنسفورمرز»
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- همکاری مشترک رامبد جوان و عاطفه تهرانی
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- سرنوشت «کلاه قرمزی» در انتظار «جناب خان»؟
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
- رامبد جوان تهیهکننده فیلم کوتاه «فقط مه واقعی است!» شد
- بازگشت «خندوانه» به تلویزیون از عید فطر
- گزارشی از واکنشها به ویدئوی اعتراضی مهرجویی/ اندوه عمومی سینماگران ایرانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی





