فیلم کوتاه «آمرغ» به کارگردانی محسن قزل سوفلو در جشنواره فیلم آسیای جنوبی مونترال به نمایش گذاشته میشود.
به گزارش سینماسینما، جشنواره فیلم آسیای جنوبی مونترال (SAFFM) در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد. این رویداد، ضمن فراهم آوردن بستری برای فیلمسازان، متعهد به نمایش آثار هنری جدیدی است که به بحث و گفتگو دامن میزنند و دنیایی که در آن زندگی میکنیم را کاوش میکنند. پذیرش اثر در این جشنواره عمدتاً از کشورهای جنوب آسیاست ولی گهگاه و بنا به صلاحدید، از کشورهای همسایه این مناطق، مانند ایران، ترکیه و… نیز، آثاری دعوت میشوند.
سیزدهمین دوره جشنواره فیلم آسیای جنوبی مونترال، ۲۴ تا ۳۰ می ۲۰۲۴ (۴ تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳) در شهر مونترال کانادا برگزار خواهد شد.
«آمرغ» پیش از این جشنواره، موفق به حضور در چهل و ششمین دوره جشنواره فیلم آسیایی آمریکایی AAIFF، دوره سیزدهم جشنواره Short to the point و بیرمنگام ۲۰۲۳ نیز شده است.
در خلاصه داستان «آمرغ» آمده است: « مردی، عاشق مرغ همسایه شد…»
حسین منفرد، نگار سلحشور، علیرضا حقپرست، مهان عرافی، علی هادیپور، محمد عبدالوند در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختهاند.
عوامل فیلم کوتاه «آمرغ» عبارتند از:نویسنده، تهیهکننده و کارگردان: محسن قزل سوفلو، مجری طرح و مدیر تولید: مهیار قزل سوفلو، مدیر تصویربرداری: رضا عبیات، تدوین: عماد خدابخش، اصلاح رنگ و نور: فرهاد قدسی، طراح صحنه: پوریا اخوان، صدابردار: حسام مژدهی نیا، صداگذار: علیرضا اکبریان، موسیقی: امیرحسین اله دادی، طراح گریم: وحید شیرزاد، طراح لباس: سینا ایران پور، برنامه ریز و دستیار کارگردان: مهیار اسلامی، منشی صحنه: آیدا پالیزگر، عکاس: سارا ثقفی، طراح پوستر: روژان ایرجی، تایپوگرافی: سید محمد مهدی موسوی، ترجمه و زیر نویس: بونا الخاص و مشاور رسانهای: علی کشاورز.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
آخرین ها
- عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه: در سن بالا دست دادن با نامحرم مشکلی ندارد
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود