فیلم کوتاه «گوسفند» به شصت و پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه «برنو ۱۶» راه یافت.
به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه «گوسفند» به نویسندگی، کارگردانی و تهیهکنندگی هادی باباییفر در سومین حضور جهانی خود به شصت و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه «برنو ۱۶» جمهوری چک راه یافت.
این فیلم پیش از این نیز، جواز حضور در جشنوارههای برلین و کلگری را پیدا کرده است.
جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «برنو ۱۶» از جمله قدیمیترین جشنوارههای فیلم کوتاه است که از سال ۱۹۶۰، پاییز هر سال در شهر برنو جمهوری چک، به نمایش بهترین آثار کوتاه داستانی، انیمیشن، مستند، تجربی از تولیدات حرفهای، غیر حرفهای و دانشجویی میپردازد.
در این رویداد، در کنار نمایش آثار منتخب بخش مسابقه، کارگاههای آموزشی، نشستهای تخصصی و نمایشهای ویژه نیز در طول روزهای برگزاری جشنواره برقرار است.
شصت و پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه «برنو۱۶» از ۲ تا ۶ اکتبر مصادف با ۱۱ تا ۱۵ مهرماه در شهر برنو جمهوری چک برگزار میشود.
رز طباطبایی و گلاویژ علم دو بازیگری هستند که در فیلم کوتاه «گوسفند» به ایفای نقش پرداختند.
پخش بینالمللی فیلم کوتاه گوسفند بر عهده دنا رسام است.
از دیگر عوامل فیلم کوتاه «گوسفند» میتوان به: ادیب سبحانی(فیلمبردار)، حمید نجفیراد (تدوین)، فراز مدیری(طراح صحنه و لباس)، جواد جهانگیری(صدابردار)، زهره علی اکبری(صداگذار)، فربد جلالی(تصحیح رنگ)، نیکی شریفپور(استوری برد)، بیتا اخلاقی(جلوههای بصری)، فرهاد همتی(عکاس و طراح پوستر)، سجاد سعیدی(مدیرتولید)، مهسا جعفری(منشی صحنه)، رضا باستانی(برنامهریز)، محسن لشکری(مدیر تدارکات)، izoom rental(تجهیزات)، دنا رسام(پخش بینالملل) و حامد قریب (مشاور رسانه) اشاره کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «گوسفند» بهترین فیلم کوتاه جشنواره سالمونا شد
- راهیابی فیلم کوتاه «گوسفند» به جشنواره ایتالیایی
- راهیابی فیلم کوتاه «گوسفند» به جشنواره کوکی آلمان
- راهیابی فیلم کوتاه «گوسفند» به جشنواره هلندی
- راهیابی فیلم کوتاه «گوسفند» به جشنواره کلگری
- گوزن ایرانی در ایتالیا
- جایزه بهترین فیلم کوتاه بخش نسل جشنواره برلین برای فیلم «گوزن»
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟