فیلم اکشن تلویزیونی «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان با بازی علیرضا جلالی تبار و رامین راستاد کلید خورد.
به گزارش سینماسینما، رحیم طوفان کارگردان و مدرس سینما که پیش از این فیلم سینمایی “یک کیلو و بیست و یک گرم” را روانه پرده سینماها کرده بود، این روزها مشغول تولید فیلم تلویزیونی “سه سپیده” در ژانر اکشن جنگی است.
“سه سپیده” با پروداکشن سنگین، عنوان فیلم تلویزیونی است که تهیهکنندگی، کارگردانی و مجری طرحی آن برعهده طوفان است و به سفارش سیمای استانهای سازمان صدا و سیما در درجه (الف) در صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید میشود.
این فیلم با مضمون چهل سالگی انقلاب در سه دهه ۵۰ ، ۶۰ و ۹۰ حول محور اتفاقات دی ماه ۱۳۵۷ در ایران است که تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیتهایی که مجاهدین در طول این دوران انجام دادهاند و از جان گذشتگی مدافعین حرم و رشادتهای انقلابیون به تصویر کشیده میشود.
در این فیلم تلویزیونی علیرضا جلالی تبار، رامین راستاد، فرهاد طوفان، نادر نادرپور، سروناز میرائیز، مسعود نخستین، فرناز فرایدی، محمد خورشیدی و … و جمعی از هنرجویان طوفان به ایفای نقش میپردازند.
به زودی اسامی سایر بازیگران نیز اعلام خواهد شد.
عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده، کارگردان و مجری طرح: رحیم طوفان، نویسنده: علی حسن زاده، بازنویسی فیلمنامه:لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، طراح چهرهپردازی: بابک شعاعی، مدیر صدابرداری: علیرضا کریمزاده، طراح صحنه و لباس: مصطفی منفرد، دستیار و مدیر برنامهریزی: محمد بدرلو، عکاس: ماهان طوفان و آناهیتا پور عسگری، منشیصحنه: فرزانه رزمی، مدیر تولید علی محمودی، تدوین و جلوههای ویژه رایانهای: علیرضا احمدزاده، مدیر تدارکات: مجتبی بویاچی، دستیار دوم کارگردان: سعید بیات، مشاور نظامی: سرهنگ مجید شفیع زاده، مشاور اطلاعاتی: سرهنگ علوی، مسئول جلوههای ویژه میدانی: حمید رسولیان، دستیار اول فیلمبردار: سپهر مژدهی نیا، فرمانده اردوگاه الزهرا: سرهنگ علی غفاری، مشاور رسانه: سمیرا افتخاری
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- خبرهایی از سریال «پدرخوانده»/ مذاکره با ماهسون قرمزیگل
- بازیگران مطرح ترکیه در سریال نمایش خانگی «پدرخوانده»
- معرفی بازیگر جدید «سه سپیده»
- «یک کیلو و بیستویک گرم» در شبکه نمایش خانگی
- در آستانه اکران فیلم؛ از پوستر « یک کیلو و بیست و یک گرم» رونمایی شد
- اعتراض تند یک کارگردان فیلم اولی به جشنواره فیلم فجر/ صنعت و اقتصاد سینما سیری چند؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری