تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7532

لئوناردو دی کاپریو در فیلم بازگشتهآکادمی علوم و هنرهای سینمایی فهرست کوتاه نامزدهای بخش چهره‌پردازی و طراحی مو هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار را اعلام کرد.

به گزارش «سینماسینما»، «عشاء ربانی سیاه» (Black Mass)، «ضربه مغزی» (Concussion)، «افسانه»، «مکس دیوانه: جاده خشم»، «آقای هلمز»، «مرد ۱۰۰ ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» و «بازگشته» (The Revenant)، هفت فیلمی هستند که به فهرست کوتاه بخش اسکار چهره‌پردازی و طراحی مو راه پیدا کرده‌اند.

به گزارش ورایتی، فیلم‌های فهرست کوتاه توسط کمیته ویژه شاخه چهره‌پردازی و طراحی مو آکادمی علوم و هنرهای سینمایی انتخاب شدند.

اعضای این شاخه ۹ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۹ دی) ۱۰ دقیقه از هر هفت فیلم را می‌بینند و سپس سه نامزد نهایی این بخش را انتخاب می‌کنند که اسامی آن‌ها ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) همراه دیگر نامزدهای جوایز اسکار ۲۰۱۶ اعلام می‌شود.

هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار ۲۸ فوریه (بامداد دوشنبه ۱۰ اسفند به ‌وقت ایران) در دالبی تیه‌تر در هالیوود اند هایل‌اند سنتر در هالیوود برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه ای‌بی‌سی به طور زنده از بیش از ۲۲۵ کشور/منطقه در سراسر جهان پخش می‌شود.

سال گذشته فرانسس هانون و مارک کولیه برای «هتل بزرگ بوداپست» برنده اسکار بهترین چهره‌پردازی و مو شدند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها