اندی گارسیا از علاقه اش به ساخت «پدرخوانده ۴» و همینطور پروژه ای که قرار بود در دهه ۹۰ با بازی دی کاپریو در نقش سانی کورلئونه ساخته شود، گفت.
به گزارش سینماسینما، به نقل از اینسایدر، اندی گارسیا بازیگر نقش وینسنت در سومین بخش از «پدرخوانده» در گفتگوی تازه خود به مناسبت اکران «پدرخوانده، مؤخره: مرگ مایکل کورلئونه» گفت دوست دارد قسمت چهارم «پدرخوانده» را کارگردانی کند.
این بازیگر آمریکایی گفت در دهه ۹۰ بعد از نمایش «پدرخوانده ۳» زمزمه هایی برای ساخت قسمت چهارم این فیلم با بازی لئوناردو دی کاپریو در نقش سانی و بازگشت رابرت دنیرو به نقش ویتو کورلئونه وجود داشت.
گارسیا تاکید کرد ساختار و الگوی قسمت چهارم قرار بود شبیه قسمت دوم «پدرخوانده» که شامل رفت و برگشت های زمانی بین دو دوره ویتو کورلئونه و مایکل کورلئونه بود، باشد.
به گفته اندی گارسیا احتمالا کاراکتر وینسنت در حال همکاری با کارتل ها بود و بخش دیگر داستان به دهه ۳۰ میلادی و دوران خوش خانواده کورلئونه که در آن کورلئونه ها هرکسی را می کشتند و هیچکس توان رویارویی با آن ها و کشتن شان را نداشت، برمی گشت.
بازیگر فیلم «تسخیرناپذیران» از گفتگو با دی کاپریو در همان سال ها نیز پرده برداشت: مدیر برنامه هایم در آن زمان نماینده دی کاپریو بود آنها به همراه هم روی پروژه فرانسیس (کاپولا) فعالیت می کردند و من همیشه می گفتم کاپولا ایده ای برای ساخت یک «پدرخوانده» دیگر دارد. دی کاپریو در سن مناسبی قرار داشت، او میخواست سانی جوان در دهه ۳۰ میلادی باشد دنیرو هم نقش پدر او ویتو کورلئونه را در آن سن و سال داشت. در دیگر بخش داستان هم آل (پاچینو) به نقش مایکل برمی گشت او زنده بود و من از مشورت با او بهره می جستم.
به گفته اندی گارسیا، دی کاپریو خیلی به این ایده علاقه مند بود به طوری که کاپولا از استودیو پارامونت خواست پوزو را برای نوشتن داستان استخدام کند، اما ماریو پوزو چند ماه بعد از آن درگذشت.
اندی گارسیا با وجود گذر زمان همچنان مشتاق به بازی در این نقش است و حالا با چراغ سبز کاپولا به پارامونت برای ادامه دادن «پدرخوانده» ها باید دید داستان خانواده کورلئونه به کجا ختم می شود.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بیست و سومین جشنواره آلیس در شهر؛ اهدای نشان افتخار شهر رم به رابرت دنیرو/ حضور فیلم سینمایی «رها» در بخش اصلی
- پشیمانی تارانتینو از نساختن فیلمی با بازی رابرت دنیرو
- آغاز رقابت برای دریافت نخل طلا/ جشنواره کن با سخنرانی آتشین دنیرو و آغازی تارانتینویی شروع شد
- کاپولا یک هتل سینمایی راه انداخت
- نخل طلای افتخاری به رابرت دنیرو سپرده میشود
- ماجرای برخورد کیمیایی با کاپولا و انتقاد کیمیایی از ساخت ادامه پدرخوانده توسط کاپولا
- ساخت دنباله دیگری از فیلم پرفروش سال ۲۰۰۰/ رابرت دنیرو و بن استیلر در قسمت جدید «ملاقات با والدین»
- به خاطر یک عمر دستاورد هنری؛ بالاترین نشان موسسه فیلم آمریکا به کاپولا اهدا میشود
- تجلیل جانی دپ در جشنواره فیلم رم/ رد شدن را دوست دارم!
- آل پاچینو چگونه اعتیاد را پشت سر گذاشت تا بازیگر فوقالعادهی ما شود
- نگاهی به «صورت زخمی»(۱۹۸۳) به مناسبت ۸۴ سالگی برایان دی پالما/ دنیا از آنِ توست!
- «مگالوپولیس» در آمریکا اکران میشود
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- چهرههای مطرح سینمایی در جشنواره ونیز ۲۰۲۴/ کلونی و پیت با «گرگها» میآیند
- گزارش سیفالله صمدیان از جشنواره فیلم کن/ از کاپولا تا مریل استریپ و علی عباسی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





