بازیگر «مختارنامه» گفت: این روزها سینما تیمی شده و در مهمانیهای شبانه نقشها تقسیم میشوند. من اهل این مهمانیهای شبانه نیستم و نمیخواهم به هر نحوی برای خود نقش جور کنم.
به گزارش سینماسینما٬ رضا رویگری درخصوص آخرین فعالیتهای در سال جاری گفت: کلاً وضعیت پیشنهادات خوب نیست اما به تازگی یک پیشنهاد از سینما و یک پیشنهاد از تلویزیون داشتهام که هنوز قطعی نشده اما احتمال حضورم در اثر سینمایی بسیار بالا است.
او درباره وضعیت جسمانی و روند درمان خود افزود: خدا را شکر این مدت روند درمان خود را در یک مرکز توانبخشی ادامه میدهم و اوضاع پایم بسیار بهتر شده است.
بازیگر سریال «مختارنامه» با اشاره به تاثیر وضعیت جسمانیاش در انتخاب آثار تصریح کرد: قبلاً هم گفته بودم که بسیاری از پروژهها و پیشنهادات را حتی بعد از قرارداد به علت وضع جسمانیام از دست میدادم. متاسفانه وضعیت همچنان همانطور است و انگار این افراد اصلاً تغییری نکردهاند.
او درباره حضور پررنگ خود در آثار دهه هفتاد سینما تاکید کرد: من همان رضا رویگری سابق هستم و اگر کاری پیشنهاد شود با قدرت انجام میدهم اما دیگر کار خوب وجود ندارد و به نظر می رسد مهمترین مشکل در حال نبود فیلمنامه قدرتمند است.
بازیگر فیلم «بوتیک» با اشاره تیمی شدن سینمای ایران اضافه کرد: این روزها سینما تیمی شده و در مهمانیهای شبانه نقشها تقسیم میشوند. من اهل این مهمانیهای شبانه نیستم و نمیخواهم به هر نحوی برای خود نقش جور کنم.
رویگری با نقد سینمای کمدی حال حاضر خاطرنشان کرد: سینمای ایران در این سالها به سمت کمدی از نوع لودگی رفته و من به هیچ وجه به این آثار فیلم کمدی نمیگویم، کمدی که من میشناسم از جنس «اجارهنشینها» است. آرزوی من این است که روزی شما تماس بگیرید و از خوبیهای سینما بگویید و من هم در وصف این خوبیها حرفی داشته باشم.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رضا رویگری: بهترین حضور من در سینما «بوتیک» است
- چوب دستِ هریپاتر یا عصای موسی/ نگاهی به فیلم «شادروان»
- رئیس سازمان سینمایی: مشکلات رضا رویگری به زودی مرتفع میشود
- در اهمیت راهاندازیِ خانه سالمندانِ مخصوص هنرمندان
- بازیگر سینما از آسایشگاه کهریزک ویدیو داد/ رضا رویگری: حلالم کنید
- تقدیر از رضا رویگری در موزه سینما/ بهترین کار سینماییام را «بوتیک» میدانم
- رضا رویگری: فیلمنامههای ضعیف مهمترین معضل سینمای ایران است
- گلهمندی رضا رویگری از پرداخت نشدن دستمزدهایش/ طلبهایم را نمیتوانم بگیرم
- رضا رویگری با “حسن کچل” به تئاتر بازمیگردد
- حریم شخصی و یک سؤال/یادداشتی از رضا رویگری
- بیماری مانع حضور رضا رویگری در «دلباخته» شد
- دغدغههای هنرمندی که نیم قرن در عالم بازیگری فعال است
- یوسف صیادی به برنامه «جشن رمضان» پیوست
- رضا رویگری: احمدینژاد عیادتم آمد، افطاریاش رفتم
- ابراز تعجب مهدی پاکدل از «خشونت بیش از حد جوانان»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





