صراط: مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون که در یک پست اینستاگرامی درگذشت داوود احمدی نژاد را به رئیس جمهور سابق تسلیت گفته بود، مورد انتقاد شدید هواداران و فالوورهایش قرار گرفت .
به گزارش سینماسینما، بسیاری از مخاطبان صفحه اینستاگرام مریم کاویانی، با انتقاد از وی ، پیام تسلیت این بازیگر زن به محمود احمدی نژاد را اقدامی نادرست عنوان کردند .

برخی از دنبال کنندگان صفحه مریم کاویانی پا را از انتقاد فراتر گذاشته و به وی هتاکی و توهین کرده اند .
بنا بر این گزارش، نکته جالب اینجاست که قسمت نظرات این پیام تسلیت در صفحه اجتماعی مریم کاویانی همچنان فعال بوده و با وجود حملات شدیدی که مخالفان به او کرده اند، وی هنوز کامنت های این پست را غیر فعال نکرده است .
برچسبها: محمود احمدی نژاد, مریم کاویانی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- /اختصاصی/نوروز بیگی : حوزه هنری خواسته ای داشت که به پایان فیلم بی همه چیز آسیب می رساند
- انتقاد شدید رضا مقصودی کارگردان فیلم خجالت نکش از سانسور این فیلم در تلویزیون
- کمال تبریزی: احمدینژاد دیگر جایی برای انتقامگیری ندارد
- ماجرای حذف سکانس احمدینژاد در «قلادههای طلا»
- واکنش کمال تبریزی به سوالی درباره دعوت از احمدی نژاد برای تماشای مارموز
- در آستانه اکران فیلم؛ از پوستر « یک کیلو و بیست و یک گرم» رونمایی شد
- استوری امیر جدیدی در واکنش به توییت احمدینژاد برای سرنا ویلیامز
- فریدون جیرانی در تلویزیون :در دوره احمدی نژاد طبقه متوسط تحقیر شد
- چرا احمدی نژاد ،پیشنهاد همکاری با رامبد جوان را در خندوانه نپذیرفت ؟
- طعنه و کنایه هادی حجازیفر به حامیان دیروز احمدینژاد و مخالفان امروزش
- دلایل افزایش یا کاهش محبوبیت نام ها/نقش یک سریال در افزایش استفاده از یک نام
- نوشته پدرام شریفی در حمایت از روحانی/ ما هم به نوعى به احمدىنژاد راى دادیم
- شوخی جنجالی علی ضیا با احمدینژاد در تلویزیون
- ثبت نام هالیوودی- فیلمفارسی احمدینژاد
- نامه احمدینژاد به جایزه اسکار/طنز
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





