تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18421

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-06-17 06:50:13Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

اولین مرحله مسابقه خانواده با حال «خندوانه» با حضور خانواده‌های فیروز کریمی و مهران رجبی به پایان رسید.

 به گزارش سینما سینما ،فیروز کریمی و مهران رجبی شرکت کنندگان پنج شنبه شب مسابقه «خانواده باحال» بودند که با حضورشان پرونده مرحله اول این مسابقه به پایان رسید.

در همان ابتدای ورود این دو گروه سه نفره، شاه حسینی با دو نامه آمد که در یکی از این نامه‌ها مهران رجبی انصراف خود را از این مسابقه اعلام کرده بود. نامه دیگر هم از قول یک ناشناس بود که این حرکت را تأیید می‌کرد و از گروه‌های دیگر هم همین اتفاق را تقاضا داشت.

بعد از کّل کّل های آغازین؛ مسابقه با پانتومیم یا همان دست گرمی شروع شد و با نمایش خانواده رجبی ادامه یافت.

در این قسمت، گروه رجبی فضای بازگشت از عروسی به خانه و جا گذاشتن کلید را انتخاب کردند و آن را با بالا رفتن نمادین از ۷ طبقه پله نمایش دادند. در قسمتی از این اجرا مهران با اشاره به خوبی صاحبخانه‌شان گفت: او برای من وام بدون ربا و البته وامی با ۳۲ درصد سود گرفته و درکل آدم خوبی است.

سپس فیروز کریمی که به علت ناهماهنگی نتوانسته بود با علی پروین حاضر شود در این نمایش خاطره‌ای از دوران پلیسی خود گفت. دورانی که در آن هنگام در همه چیز به ویژه امر خواستگاری تبحر داشت و به همین جهت به مجلسی که از قضا خواستگاری هم بود به زور دعوت می‌شود و با صداقت، پیشینه جناب داماد را در عرض چند دقیقه می‌گوید. مراسمی که در آخر با وجود همه موارد مطرح شده مثل خلاف‌های ریز و درشت به وصلتی دائمی ختم شد.

 

در ادامه نوبت خاطره گویی شد و طی آن هر گروهی خاطراتی را تعریف کردند تا اینکه با پایان بخش‌های اصلی، کمدین امیر کربلایی زاده وارد شد و تعدادی از خنده‌هایی که گاه و بیگاه اطرافمان می‌شنویم را با صدا و عناوینی چون سوت قطار، خنده وا(مخصوص خانوم ها)، زیرپوستی، مدیریتی و … را اجرا کرد.

پس از این جوان تندیس لبخند سه هفته گذشته «خندوانه» را به احسان علیخانی اعطا کرد و بعد هم به هر گروه این بار ۳۰ ثانیه فرصت برای رای جمع کردن داد.

در آخر هم رامبد با اعلام صعود خانواده برزو ارجمند به مرحله بعدی در رقابت با خانواده عظیمی‌ها و دعا و آرزوهای خیر و خوش برای همه ملت ایران، مرحله اول این مسابقه تمام کرد و از چند روز آینده مرحله دوم خانواده باحال با سر و شکلی تازه شروع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها