تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 14812

مهران مدیریمحمد تاجیک :فیروز کریمی مدیر فنی تیم فوتبال اکسین البرز در حکمی بی‌سابقه از ورود به همه ورزشگاه‌های ایران محروم شد.به گزارش سینما سینما ،این خبری بود که در برخی سایتهای خبری منتشر شد وحتی روزنامه فرهیختگان نیز امروز این خبر را در صفحه ورزشی خود کارکرد.
بر اساس خبری که دراین رسانه ها منتشر شده :این حکم از سوی کمیته صیانت بر فوتبال صادر و به باشگاه اکسین البرز ارسال شده است. فیروز کریمی که در بازی گذشته تیم اکسین قصد ورود به ورزشگاه را داشت از سوی ماموران انتظامی از این کار منع شد.گفته می‌شود مصاحبه‌های تلویزیونی کریمی در ویژه برنامه‌های نوروز ۹۵ باعث اتخاذ این تصمیم بوده اما جالب است بدانید این حکم برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران اجرا شده که یک مربی حق حضور در هیچ ورزشگاهی را نداشته باشد.باید دید با توجه به شرایط خاص کریمی و حضور طولانی مدت او در فوتبال ایران درنهایت این حکم تا چه زمانی پابرجا خواهد ماند. اسماعیل حیدرپور مدیر تیم اکسین البرز درخصوص حکم محرومیت کریمی گفت: «باشگاه ما به‌شدت به این رای معترض است چون فکر می‌کنم برای نخستین بار در ایران چنین رایی صادر می‌شود که یک مربی حق ورود به هیچ‌کدام از ورزشگاه‌ها را ندارد چون این رای بیشتر برای تماشاگران گرفته شده است.»

/شوخی جالب فیروز کریمی درباره محرومیتش/

اما در خبری که منتشر شده ،حضور در یک برنامه نوروزی،دلیل محرومیت فیروز کریمی عنوان شده است.جالب است بدانید که فیروز کریمی در عید میهمان برنامه دور همی مهران مدیری بود.
در برنامه دور همی ،مهران مدیری زمانی که کریمی وارد صحنه شد، با این سوال شروع کرد: «چرا شما این قدر محروم می شوید؟» که کریمی گفت: «دلیلش شرکت در همین برنامه هاست. البته الان محروم نیستم ولی بعد از این برنامه محروم می شوم.»
مدیری از او خواست که جدی بگوید چرا این قدر محروم می شود که کریمی گفت: «من حقایق ورزش را می گویم اما در قالب گفتمان خودم. شاید سطح نقد پایین آمده. دوستان موافق نقد نیستند و برای همین خیلی وقت ها محروم می شوم.»

/فیروز کریمی تکذیب می کند/

اما فیروز کریمی در جدیدترین اظهار نظرش گفته است : «من هیچ مشکلی برای حضور در ورزشگاه‌ها ندارم و خبر ممنوعیت حضورم در استادیوم‌ها کذب است.»

فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال فولاد گستر تبریز درباره خبر ممنوعیت حضورش در ورزشگاه‌ها گفت: «چنین چیزی نیست. من با کفاشیان، تاج، عزیز محمدی، شریفی و علیپور صحبت داشته‌ام و هیچ مشکلی اساسا وجود ندارد. یک سری ابهام وجود داشت که توضیحات من برای مسوولان فدراسیون فوتبال قانع کننده بود.»

کریمی با اشاره به خبر ممنوعیت حضورش در ورزشگاه‌ها گفت:‌ «وقتی یک خبر را خودشان را می‌نویسند و از زبان مقام مسوول آن خبر تکذیب می‌شود مشخص است که ارزش آن سایت چقدر است. اگر هر رسانه‌ای مطلبی را درباره‌ی من منتشر می‌کند باید این مطالب با سند و مدرک باشد که اگر خواستم جوابی بدهم یا اقدامی بکنم، بتوانم به آن مدارک استناد کنم. من خودم بارها به دفتر عزیز محمدی رفتم و دیده‌ام که بعضی از روزنامه‌ها یا سایت‌ها مطالبی نوشتند که مورد وثوق رییس سازمان لیگ هم نبود. حتی آن مطالب باعث تعجب عزیز محمدی می‌شد اما به هر حال باید بگویم مطمئن باشید این مطالب از سوی سازمان لیگ تایید نمی‌شود.»

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. احمد
    ۴, اردیبهشت, ۱۳۹۵ ۴:۲۳ ب٫ظ

    سلام واقعا برای برنامه هفت صداوسیماوناظرین دولت ومجلس که برنامه های صداوسیمارارصد میکنندمتاسفم که به مسعودفراستی به عنوان یکی ازاهالی سینما اجازه حضور دربرنامه سینمایی هفت رامی دهند ایشان واقعا یک …. هستند وغیرازتوهین وبکاربردن کلمات زشت و … کاردطگری بلدنیستن

نظر شما


آخرین ها