سروش جمشیدی، بازیگر نقش قیمت در «دورهمی» میگوید از بیکاری میترسد و از این که یک روز کسی دوستش نداشته باشد.
به گزارش سینماسینما، شب گذشته، پنجشنبه ۱۶ فروردین، مهران مدیری در برنامه «دورهمی»، میزبان سروش جمشیدی بازیگر شخصیت قیمت شد.
جمشیدی در مورد زندگی شخصیاش گفت: «اصالتا یزدی هستیم اما متولدِ تهران. در زمان جنگ، در یزد مشغول تحصیل بودم و دوره دانشگاه به تهران آمدم.»
مدیری اشارهای به رتبه تک رقمی سروش جمشیدی کرد و گفت: «رتبه ۹ کنکور شده آن هم در رشته برق!»
جمشیدی در مورد ورود به عرصه هنر هم توضیح داد: «پدرم کار تئاتر میکرد و اولین بار به واسطه کار او علاقهای در من شکل گرفت. به مرور نمایشنامه نوشتم و در مدرسه اجرا کردم و دغدغهام شد نمایش. برای همین خیلی بچگی نکردم.»
او ادامه داد: «زمانی که وارد دانشگاه شدم تئاتر برایم جدیتر شد و با بچههای یزد شروع به کار کردم. در آن جا یکی از تهیهکنندگان تلویزیون یزد مرا دید و از من برای حضور در یک برنامه ترکیبی دعوت کرد. سال ۷۷ کار خود را شروع کردم و تئاتر، گویندگی، اجرا، نمایش رادیویی، منشی صحنه و… را تجربه کردم اما به جایی رسیدم که احساس کردم دارم درجا میزنم. به تهران آمدم و دوباره از صفر شروع کردم.»
جمشیدی درباره ویدئویی که برای تست بازیگری به دفتر مهران مدیری ارسال کرده بود، گفت: «در پشت صحنه سریال «در حاشیه» گروه کارگردانی ویدئویی از من گرفتند. من تنها خودم را معرفی کردم؛ راستش بیانگیزه بودم. چرا که سالها فرم بازیگری پر کرده بودم. آن قدر که شبها خواب فرم میدیدم اما سوالم این است که شما در من چه دیدید که با من تماس گرفتند؟!»
مدیری در پاسخ گفت: «اشتباه کردم. آن موقع جوانتر بودم. دوستانی که تست میدادند، عده زیادی بودند و در ویدئو خودشان را معرفی میکردند. زمانی که به سروش رسیدم گفتم این قنده.»
جمشیدی در این لحظه گفت: «حتی روز اولی که به دفترتان آمدم، دم در گفتید قند بیا تو.»
مدیری پیرامون ادامه کار در ژانر کمدی از سروش جمشیدی سوال کرد و او گفت: «دغدغهام کار کمدی است؛ البته دوست دارم کار جدی را هم تجربه کنم اما حس میکنم با توجه به علاقه مردم در کار کمدی موفقتر هستم.»
مدیری اشارهای به ترس سروش جمشیدی از آینده کرد و او پاسخ داد: «خیلی آدم ریسکپذیری نیستم. سعی میکنم به نتیجه کار فکر کنم و البته خیلی وقتها ضرر کردهام! در حال حاضر خیلی وسواس گرفتهام؛ پیشنهادهایی میشود و من خیلی دست به عصا راه میروم. از بیکاری به شدت میترسم و البته از این که یک روز کسی دوستم نداشته باشد! مردم و دوستان ما را دوست دارند اما روزی که از یادها برویم، روز خیلی سختی است.»
مدیری از ماجرای عاشق شدن جمشیدی سوال کرد و او گفت: «واقعیت این است نمیشود عاشق نشده باشیم؛ در دوران نوجوانی برای همه اتفاق میافتد اما کسی عشق من را در نوجوانی جدی نمیگرفت؛ من در مهمانیها خیلی بانمک بودم و هیچ کسی جدیام نمیگرفت. به همین خاطر تصمیم گرفتم عشق خود را ابراز نکنم. اما بعد از مدتها متوجه شدم، اول باید دوست داشت و بعد عاشق شد و زمان شما را عاشق میکند. من از همسرم تشکر میکنم؛ در سالهایی که من بیکار بودم، او سر کار میرفت و همراهم بود. یک پسر پنج ساله ثمره این زندگی است.»
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هفت کار طنز مهران مدیری در فهرست؛ بهترین سریالهای ایرانی در imdb کدامند
- در پی اعلام خبرهایی از ساخت سریال تازه مدیری؛ ژوله و قاسمخانی همکاریشان را با تلویزیون تکذیب کردند
- متوهمی به نام «اون»!
- مهران مدیری و الناز شاکردوست در فیلم جدید هاتف علیمردانی
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- «قهوه پدری» مهران مدیری از در شبکه نمایش خانگی
- از ۶ صبح تا ۵ عصر خبری نبود!
- مهران مدیری با «گل یا پوچ» در شبکه نمایش خانگی
- تدارک مهران مدیری برای اکران فیلم جدیدش از چهارشنبه
- فیلمهای سعید سهیلی و مهران مدیری در راه سینماها/ تعویق یک هفتهای اکران «یادگار جنوب»
- بازگشت مهران مدیری با یک سریال و شروعِ پیشتولید «پایتخت»
- بازگشت ایرج طهماسب و فرزاد حسنی/ موضع صداوسیما درباره مهران مدیری
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- فیلم مهران مدیری به تدوین رسید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





