تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1252

فریدون جیرانی – کارگردان سینما و تلویزیون – که سردبیری روزنامه «سینما» را بر عهده دارد از انتشار این روزنامه از تاریخ ۲۸ شهریور ماه خبر داد.

سردبیر روزنامه «سینما» اعلام کرد: روزنامه «سینما» از ۲۸ شهریور ماه با رویکرد و تحلیل شرایط فعلی سینمای ایران در ۱۶ صفحه منتشر خواهد شد. این روزنامه سعی می‌کند روزنامه‌ای برای همه اهالی سینما باشد؛ ضمن اینکه نکات قوت و ضعف سینما را در روزنامه بررسی می‌کند.

جیرانی همچنین تأکید کرد: روزنامه «سینما» از ۲۸ شهریور ماه در تمام روزهای هفته به غیر از جمعه‌ها منتشر خواهد شد. همچنین این روزنامه سینمایی روزهای چهارشنبه در ۲۴ صفحه که شماره ویژه این روزنامه محسوب می‌شود، منتشر می‌شود که در این شماره ویژه، معمولا تاریخ سینمای ایران و مطالب و موضوعات مهم مربوط به سینما مورد بررسی و تحلیل مفصل‌تری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: روزنامه «سینما» در روزهای پنج‌شنبه ضمن داشتن خبر، تحلیل و گزارش شکل دیگری هم خواهد داشت و مطالب تازه‌تری را ارائه خواهد کرد.

سردبیر روزنامه «سینما» در پایان گفت: تیم روزنامه «سینما» اکنون مدتی است که در دفتر این روزنامه مشغول به کار شده‌اند و تاکنون نیز چند شماره داخلی از این روزنامه منتشر کرده‌اند.

هفته نامه «سینما» سال‌ها پیش با سردبیری فریدون جیرانی و صاحب امتیازی حسین وخشوری منتشر می‌شد که بزودی با همین عناوین بصورت روزانه منتشر خواهد.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها