اولین تصاویر و تیزر فیلم سینمایی «وابل» ساخته تورج اصلانی همزمان به اولین نمایش فیلم رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «وابل» به کارگردانی تورج اصلانی و تهیهکنندگی سپهر سیفی ساعت ۱۹ امشب پنجشنبه ۲۰ بهمنماه در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه و منتقدان روی پرده میرود.
این فیلم در آخرین ساعات شب گذشته آماده نمایش شد و به همین دلیل سانسهای اکران در سینماهای مردمی را از دست داد.
«وابل» سومین فیلم بلند سینمایی تورج اصلانی پس از «جینگو» و «حمال طلا» است. او همچنین مدیریت فیلمبرداری بسیاری از آثار شاخص سینمای ایران را بر عهده داشته و جوایز متعددی را از جشنوارههای معتبر داخلی و خارجی دریافت کرده است.

نوید پورفرج، آزاده زارعی، رامین راستاد، هژیر سام احمدی، آسنات درگاهی، مائده طهماسبی و فرید سجادی حسینی بازیگران فیلم سینمایی «وابل» هستند.
در خلاصه داستان «وابل» آمده است: «اهالی یک روستا بعد از سیل، بیخانمان شده و در یک ایستگاه متروک قطار به طور موقت زندگی میکنند اما اتفاقی، مسیر حوادث را تغییر میدهد.»

عوامل این فیلم عبارتند از:
نویسنده: تهمینه محمدی، مدیر فیلمبرداری: حسن اصلانی، تدوین: مستانه مهاجر، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: آرام موسوی، آهنگساز: صادق آزمند، طراح چهرهپردازی: عبدالله اسکندری، مدیر صدابرداری: امین میرشکاری، مدیر تولید: دانیال کاشانچی، مشاور فیلمنامه: محمدرضا هاشمیان، منشی صحنه: جیران جناب، گرافیست: امیر صداقتی، صداگذار: امیر حسین صادقی، اصلاح رنگ و نور: نیما دبیرزاده، جلوههای ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوههای ویژه کامپیوتری: امیرحسین گنجی و علیرضا طهوری، عکاس: حسن شجاعی، سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامهریزی: عقیل تقیزاده، جانشین تهیهکننده: محمدرضا هاشمیان، مجری طرح: سید احمد کاشانچی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- معرفی راه یافتگان به بخش رقابتی دومین دورهی جشنواره مهر دوبی
- خبرهای اختصاصی سینماسینما از جشنواره کن؛ مجیدی و فرهادی نمیرسند/ در انتظارِ روستایی، پناهی، مکری، کاهانی و اصلانی
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ معرفی آثار راهیافته به بخش مسابقه سینمای ایران
- سیمرغ مردمی جشنواره فجر دوباره حذف میشود؟
- آسیبهایی که به جهان رویداد وارد شد/ چرا چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر مثل دورههای قبل نبود
- برگزیدگان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- اعلام اسامی داوران بخش بینالملل چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر
- معرفی داوران و نامزدهای بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر
- اعلام برنامه ورکشاپهای جشنواره فجر؛ نام مدرسان محرمانه است؟
- واکنش بدیعی و ضیاییپرور به حرفهای طالبی؛ دیده شدن به هر قیمت/ توهین به نیمی از جمعیت کشور
- دوران شکوه باغ از خاطرمان رفته؛ جشنواره جهانی/بینالملل فجر چه بود و چه شد
- سهم نمایش فیلمهای کوتاه در جشنواره فجر چقدر است؟
- شیوهای نوین و بدیع در تاریخ جشنوارههای دنیا؛ برنامههای بخش بینالملل جشنواره فیلم فجر، روزانه اعلام میشود!
- جشنواره فیلم فجر یا دورهمی؟
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





