علی قوی تن تهیهکننده و کارگردان سینما با اشاره به فیلم «رویای سهراب» گفت: مدتی است که فیلمبرداری «رویای سهراب» به پایان رسیده است و تدوین این فیلم سینمایی توسط مهدی حسینی وند در حال انجام است.
به گزارش سینماسینما، وی بیان کرد: بعد از پایان تدوین، فیلم به لابراتوآر روشنا ارائه میشود تا تصحیح رنگ کار انجام شود. همچنین بهروز شهامت نیز صداگذاری پروژه را انجام میدهد.
این کارگردان با اشاره به اینکه موسیقی فیلم توسط بهزاد عبدی ساخته شده است، ادامه داد: فکر میکنم این فیلم تا آخر خرداد ماه آماده نمایش میشود.
وی درباره ساخت این پروژه توضیح داد: «رویای سهراب» بیشتر درباره اندیشهها و نگاه سهراب سپهری به جامعه و اطراف خود است و کمتر به مسائل کلیشهای پرداخته شده است.
قوی تن در پایان گفت: «رویای سهراب» برای اکران عمومی آماده میشود و بلافاصله بعد از دریافت پروانه نمایش فیلم را در سینماها اکران میکنیم.
بهاره کیان افشار، مهدی سلطانی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، ابوالفضل میری، غزاله اکرمی، مینا جعفر زاده، محمد برسوزیان، فروغ امجدی، حسین محمدیان، حسن علیرضایی، داود خلیلی، شادی عزیزی، مرتضی مرتضایی، فاطمه کرمپور، مهرداد داوری، سمیه آقایی، ریحانه بابارضایی بازیگران این پروژه هستند.
از دیگر عوامل فیلم سینمایی «رویای سهراب» میتوان به مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک ذات، طراح صدا: بهروز شهامت، طراح چهره پردازی: رحیم مهدی خانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: رامین مشکین مقدم، دستیار دوم: امیررضا کرمپور، منشی صحنه: آناهید روستا، عکاس صحنه: حسن ناحی، دستیار صدابردار: جابر انصاریان، دستیار اول فیلمبردار: سعید خادمی، گروه فیلمبرداری: سید محمد حسینی، حسین شهبازی، مهدی طهماسبی، مسلم میرشکاری، اجرای طراحی صحنه: حسین محمدیان، دستیاران طراح صحنه: حمید پروانی، فاطمه توفیقی، دستیار طراح لباس: آیدا پوراکبر، اجرای چهره پردازی: مجید وثیقی، نازنین سرابی، مهسا خوش سلوک، مجری طرح حامد قوی تن، دستیار تهیه: مجتبی بهرامی، دستیار تولید: میثم یکتا و امیرحسین خوانساری، یوسف احمدی، سینه موبیل: مجید کمرهای اشاره کرد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مجوز ساخت سینمایی برای ۸ فیلمنامه صادر شد
- روشنایی ابدی یک ذهن شاعرانه/ نگاهی به فیلم «رویای سهراب»
- «رویای سهراب» به فستیوال فیلم مسکو میرود
- «رویای سهراب» آماده نمایش شد
- مجوز نمایش دو فیلم صادر شد
- آغاز فیلمبرداری «رویای سهراب» از اواخر تیر/حضور قطعی ۴ بازیگر چهره
- علی قویتن: بهترین سینماها را به فیلمهای تجاری و کُمدیهای بیارزش میدهند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





