رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: کسانی که برای انجام کارها در شهرداری تهران کارشکنی میکنند و موجب نارضایتی مردم می شوند صلاحیت ادامه کار در این نهاد را ندارند.
به گزارش سینماسینما ،محمد علیخانی روز سه شنبه در جریان یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر با تذکری به شهردار تهران نسبت به عدم بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور انتقاد کرد و گفت: بیش از یک سال است که در این خصوص به شهردار تهران تذکر داده شده و تعداد زیادی از اعضا از جمله احمد مسجد جامعی، حبیب زاده، شهربانو امانی و اینجانب از این مسیر بازدید کردیم اما در داخل شهرداری نسبت به بازگشایی این مسیر کارشکنی و در مردم ایجاد نارضایتی می شود.
علیخانی با بیان اینکه شورا باید با این موضوع جدی تر برخورد کند، گفت: این موضوع آبروی شورا است چرا که بیش از یکسال است شورا پیگیری میکند و یک نفر جلو مصوبات شورا را میگیرد.
عضو شورای شهر تهران درباره تذکر خود اظهار داشت: تلاش ها برای بازگشایی مسیر ۱۷۷ شهریور میسر نشده است و به شهردار تهران تذکر می دهم که اجرای تصمیمات و مصوبات شورا از جمله موارد زیر را در دستور کار قرار دهد.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۲۲ باید خیابان مازندران را به سمت خیابان ۱۷ شهریور بازگشایی کند.
وی عنوان کرد: همچنین باید تردد تاکسی و اتوبوس از جنوب به شمال خیابان ۱۷ شهریور برقرار شود.
علیخانی ادامه داد: بازگشایی کاربری فرهنگی سینما در ضلع شمالی میدان امام حسین از دیگر خواستههای مردم در این محدوده است که باید شهردار تهران در دستور کار قرار دهد.
به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سال گذشته مصوبهای مبنی بر ضرورت بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور و بازگشت آن به حالت اولیه را تصویب کردند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هشدار برای یک فرونشست سینمایی
- میانگین فروش روزانه فیلم ها به ۲/ ۱میلیارد تومان رسید/ رونق نسبی در بازار سینما
- انتشار پیشنویس ضوابط درجهبندی سینماها/ سینماهای ۴۰ ساله درجهبندی نمیشوند
- ۸۶ سالن به چرخه اکران سینمای ایران میپیوندند/ آغاز به کار ۲۰ سالن
- احتمال پایان محدودیتهای کرونایی سینماها قوت گرفت
- سالن سینمای متعلق به تارانتینو بازگشایی میشود
- اختصاصی سینماسینما/ فیلمهای جشنواره فجر هرکدام چند بار روی پرده میروند
- اعتراض شورای صنفی نمایش به مصوبه جدید ستاد ملی مدیریت کرونا
- تاثیر کرونا بر فرهنگ و سینما
- چرا مخاطبان یک سینما چهار برابر افزایش یافتند؟
- به منظور حمایت از فیلمهای مستقل؛ کره جنوبی پردههای سینما را از انحصار فیلمهای هالیوودی درمیآورد
- اکران فیلمهای جدید بر گیشه سینما تاثیرگذار بود؟
- بلیت سینما ۲۲ شهریور نیمبها است/ تمهیداتی برای اکران ۶ ماهه دوم سال
- ۲۲۲ شهر کشور سالن سینما ندارند/ساخت ۲۵۰ سالن سینمای جدید توسط بخش خصوصی
- رئیس انجمن سینماداران: برای اکران فیلمهای فرهنگی، دولت باید یارانه بدهد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





