تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 186436

محمد تاجیک : پردیس سینمایی پرده طلایی(گلدن اسکرین) با بیش از ۹ سالن سینما ، به تازگی و از عید سعید فطر در جنوبی ترین بخش شهر تهران آغاز به کار کرده است که در همین مدت کوتاه با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است .

اینکه سینمایی با به روز ترین تجهیزات صوتی و تصویری در جنوبی ترین بخش شهر تهران افتتاح شود امری بسیار خوشحال کننده است .

با شروین احمدی مدیر پردیس سینمایی پرده طلایی گفت وگویی انجام داده ایم که می خوانید .

*چه شد که تصمیم گرفتید در جنوبی ترین بخش تهران یک پردیس سینمایی بسازید ؟

_ما از مدتها پیش به دنبال ایجاد یک پردیس مدرن سینمایی بودیم و مدتها جاهای زیادی را ّبرای ساخت سالن جست وجو کرده بودیم .البته پدرم به شکل جدی به ما توصیه می کرد که در جنوبی ترین جای شهر تهران به دنبال ایجاد یک پردیس سینمایی مدرن باشیم. چون مردم جنوب شهر از امکانات فرهنگی کمتری در این زمینه برخوردارند و تا کنون سینمای خوبی نداشته اند و نتوانسته اند در این منطقه سینمای خوبی بروند .پدرم اعتقاد داشت اگر قرار است چیزی به یادگار بماند باید سینمایی باشد برای مردمی که از داشتن از سینمای خوب محروم مانده اند .پدرم سال‌هاست که در کار سینماست و شرکت ما سیستم صوتی و تصویری بسیاری از مجموعه‌های سینمایی همچون سینما فرهنگ، پردیس سینمایی ارگ، مگامال، آزادی و… را ما تجهیز کرده‌ است.
*گویا تجهیزات به روزی نیز در این پردیس به کار برده شده است ؟

_تجهیزاتی که در این سینما به کار برده شده هیچ فرقی با تجهیزات بهترین سینماهای شمال شهر ندارد بلکه بهتر و جدید تر و مدرن تر هستند .این پردیس بسیار شیک، مجهز و مدرن است که در جنوبی‌ترین نقطه تهران ساخته شده و تمام سالن‌های آن مجهز به پروجکشن فول اچ دی و سیستم صدای دالبی هستند.

*استقبال مردم از این پردیس چگونه بوده است ؟

_این پردیس سینمایی با ۹ سالن به شکل آزمایشی از عید فطر آغاز به کار کرده و استقبال تماشاگران از آن بسیار خوب بوده است …با توجه به اینکه هنوز چند سالن آن برای آماده شدن ، نیازمند زمان بیشتری هستند ولی در روزهای تعطیل و روزهای نیم بها ، تماشاگران نسبتا زیادی به این سینما می آیند .

*واکنش تماشاگران به این پردیس تازه افتتاح شده چگونه است ؟

تعدادی از تماشاگران که از فضای مدرن و شیک سینما خیلی خوششان آمده در همین مدت کوتاه ، بیش از یکی دوبار به تماشای فیلم مورد علاقه خود نشسته اند .آنها محیط سینما را خیلی دوست دارند و می گویند به جای اینکه برویم فیلم مورد علاقه مان را در پردیس های شمال شهر و غرب تهران ببینیم آن را در این پردیس می بینیم که در منطقه خودمان است .

*فکر می کنید چه زمانی پاخور این سینما زیاد می شود ؟

_مردم این منطقه اگر اطلاع پیداکنند که پردیس سینمایی مدرن و با امکاناتی در این منطقه افتتاح شده است پیش بینی می کنیم در عرض دو الی سه ماه به پردیس پر تماشاگری تبدیل شود .
مثلا در روز بلیط نیم بها ، ما حدود ۵۰۰ تماشاگر داشتیم و این برای سینمایی که تازه چهار روز افتتاح شده ودر جنوبی ترین منطقه شهر تهران قرار دارد آمار فوق العاده ای است .

لینک کوتاه

 

آخرین ها