جوزف فاینس در فیلم تلویزیونی بریتانیایی «الیزابت، مایکل و مارلون» نقش مایکل جکسون را بازی میکند.
به گزارش «سینماسینما»، برایان کاکس در این فیلم به نقش مارلون براندو و استاکارد چانینگ به نقش الیزابت تیلور ظاهر میشوند.
به گزارش thewrap، «الیزابت، مایکل و مارلون» بر مبنای گزارشی که اولین بار در مجله ونیتی فیر منتشر شد، ساخته میشود.
یکی از کارمندان سابق جکسون مدعی شد خواننده آمریکایی کمی پیش از حادثه ۱۱ سپتامبر از براندو و تیلور بازیگران افسانهای دعوت کرده بود اجرای او در نیویورک را ببینند، اما بعد از حمله تروریستی به برجهای تجارت جهانی، این سه نفر یک ماشین کرایه کردند و کوشیدند خودشان به کالیفرنیا برگردند.
جوزف فاینس که در «الیزابت، مایکل و مارلون» نقش مایکل جکسون را بازی میکند، بیش از همه برای بازی در فیلم برنده اسکار «شکسپیر عاشق» شهرت دارد. «الیزابت»، «دشمن پشت دروازه»، «تاجر ونیزی» و «هرکول» با بازی دواین جانسن از دیگر فیلمهای سینمایی اوست. این بازیگر ۴۵ ساله بریتانیایی در سریالهای «فلش فوروارد» و یکی از فصلهای سریال «داستان ترسناک آمریکایی» نیز بازی کرده است.
جکسن با ترانههای موفقی چون «تریلر» که تاکنون بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته است، یکی از محبوبترین موزیسینهای قرن بیستم بود. او در سالهای پایانی عمر به دفعات با اتهامات کودکآزاری روبرو بود، اما هیچگاه محکوم نشد. جکسن در ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ در ۵۰ سالگی درگذشت.
«الیزابت، مایکل و مارلون» را بن پالمر کارگردانی میکند. فیلمنامه را نیل فورسایت نوشته است. شرکت اسکای آرت تهیهکننده این پروژه است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود





