تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 44778

گشت ارشاد۲۲سینماسینما، علی پاکزاد – ساعد سهیلی بازیگر فیلم «گشت ۲» معتقد است ساختن قسمت دوم این فیلم سخت و دشوار بود و براساس این سختی ابراز امیدواری می‌کند بخش سوم این فیلم ساخته نشود.

به گزارش سینماسینما، فیلم «گشت ۲» یکی از فیلم های کمدی جشنواره امسال بود که به کارگردانی سعید سهیلی در جشنواره به نمایش درآمد. حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی برای بازی در فیلم «گشت ۲» کاندید کسب نقش اول مرد شده اند. باید دید که هیات داوران چه تصمیمی برای بازیگران این فیلم خواهند گرفت.

ساعد سهیلی بازیگر فیلم «گشت ۲» درباره کاندیدا شدن در نقش اول مرد گفت: «هرسال این سئوال پرسیده می شود. من هم پاسخ نمی دهم. البته جایزه هم نمی گیرم. همیشه به همه چیز امیدوار هستم و امیدوارم که در مسائل مختلف موفق باشم.»

او ادامه داد:«قبل از ساخت فیلم «گشت ۲» من و تمام اعضای گروه این واهمه را داشتیم که چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تلاش کردیم که به خوبی در قسمت دوم این فیلم ظاهر شویم. به هر حال بازی در قسمت دوم هر فیلمی سخت است. فیلمنامه نویس به اعضای گروه این دلگرمی را داد که قسمت دوم نیز به اندازه قسمت اول هیجان انگیز و موفق خواهد بود. حواسمان را جمع کردیم که کار جذابیت و ویژگی خاص خودش را داشته باشد.»

بازیگر فیلم «گشت ۲» درباره شرایط کار با پدرش گفت: «قطعا حضور و بازی در سینمای حرفه ای سخت است. پدر من همان گونه که با بقیه کار می کند با من هم همین رفتار را دارد. هیچ فرقی وجود ندارد. هر شخصی در جایگاه خودش قرار می‌گیرد. هیچ چالشی وجود نداشت و با آرامش به کارمان ادامه دادیم.»

سهیلی درباره بازی دراین فیلم گفت: «سعی کردیم طبق فیلمنامه پیش برویم. ادامه شخصیت حسن در «گشت ارشاد» را دنبال کردیم. شرایط سختی برای معرفی خودمان به مردم نداشتیم. بیشتر روی جزئیات و اتفاقاتی که قرار بود منعکس کنیم، متمرکز شدیم. من تابع کارگردان و فیلمنامه نویس بودم. کار جدیدی انجام ندادم و سعی کردم که به بهترین نحو بازی کنم. سعی کردیم طبق فیلمنامه پیش برویم اما خلاقیت بچه ها نیز این میان تاثیرگذار بود. برای ساخت قسمت دوم خیلی تلاش کردیم. کار راحتی نداشتیم بسیار سخت بود. امیدوارم قسمت سوم ساخته نشود.ز یرا کار سخت و وحشتناکی است. اما اگر تمام گروه باشند من هم هستم.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها