سام قریبیان بازیگر و کارگردان سینما فیلمنامه ای با نام «کبیسه» نوشته که قرار است آن را به تهیه کنندگی پدرش فرامرز قریبیان کارگردانی کند.
به گزارش سینما سینما، سام قریبیان در بازگشت به ایران پس از نوشتن فیلمنامه «گناهکاران» که برای آن کاندید سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد با ساخت اولین فیلم مستقلش «۳۶۰ درجه»، کارگردانی را هم پس از بازیگری و نویسندگی در کارنامه خود ثبت کرد.
وی در فاصله تولید و اکران عمومی اولین فیلمش، سریال اکشن «عالیجناب» را با حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون برای شبکه خانگی نوشت و ساخت که مراحل فنی و تدوین را سپری می کند، اما در همین بین به تازگی فیلمنامه «کبیسه» را به اتمام رسانده و اردیبهشت ماه برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهد کرد.
این برای اولین بار است که قریبیان فیلمنامه اش را بر اساس یک کتاب اقتباس کرده و حدود سی درصد از فیلمبرداری این کار در جنوب و مابقی در تهران خواهد بود. بر خلاف سایر فیلمنامه های سام قریبیان که معمولا پر بازیگر است «کبیسه» فقط ۵ شخصیت اصلی دارد که در حال حاضر مشغول مذاکره با آنها هستند.
از عوامل فیلم تاکنون فقط حضور فرامرز قریبیان به عنوان تهیه کننده، سام قریبیان نویسنده و کارگردان، بهرام دهقانی تدوین و حسن مصطفوی مدیر تولید، عادل معصومیان دستیار و برنامه ریز و شیوا آبا مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای مشخص شده اند.
منبع :خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیین یادبود بیتا فرهی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد/ پاسداشتی برای بانوی خاص سینمای ایران
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- میزبانی تالار حافظ از نمایش «قفس»
- چهار فیلمساز متقاضی ساخت فیلم
- سخنان سام قریبیان درباره پدرش/ الان معتقد است عشقش به او خیانت کرده است
- سام قریبیان و بازیگر پرتغالی در فیلم «دختر خداحافظی» + عکس
- «عالیجناب» به ایستگاه پایانی رسید
- قسمت پنجم «عالیجناب» در شبکه نمایش خانگی
- توزیع قسمت سوم سریال «عالیجناب»
- خبرهای جدید از «ایراندخت»/ سام قریبیان در سریال ورزی بازی میکند
- صداگذاری «هایلایت» به نیمه رسید
- واکنش تند سام قریبیان درباره حواشی مجموعه «عالیجناب»
- سام قریبیان مقابل دوربین رفت / «هایلایت» در روزهای پایانی
- جمشید هاشمپور و سام قریبیان در «هایلایت»
- فرامرز قریبیان در مراسم رونمایی کتاب پسرش/تصاویر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





