تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 139970

سایت ماهنامه تخصصی فیلمنامه‌نویسی فیلم‌نگار در نوزدهمین سال انتشار برای استفاده فیلمنامه‌نویسان و علاقه‌مندان به فیلمنامه‌نویسی آغاز به کار کرد.
به گزارش سینماسینما علاقه‌مندان به فیلمنامه‌نویسی و خوانندگان این ماهنامه تخصصی می‌توانند با مراجعه به سایت www.filmnegar.ir ضمن خرید نسخه پی‌دی‌اف شماره‌های ۲۰۰ تا ۲۰٨ به شکل نسخه دیجیتال، از مطالب بخش‌های سینمای ایران و سینمای جهان منتشر شده در این سایت استفاده کنند.
بر اساس این خبر، همچنین برای مخاطبان مجله این امکان فراهم شده تا فیلمنامه‌ها و پرونده‌های مندرج در فیلم‌نگار را هم به صورت جداگانه از طریق این سایت خریداری نمایند.
گفتنی است بهمن سال ۹٨ شماره ۲۰۰ و ۲۰۱، آخرین مجلد مکتوب این ماهنامه تخصصی فیلمنامه‌نویسی منتشر شد و از شماره ۲۰۲ و ۲۰۳ (نیمه اسفند ۹٨) به بعد، شرایط خرید نسخه دیجیتال در سایت فیلم‌نگار فراهم شده است.
فیلم‌نگار به صاحب امتیازی سازمان سینمایی و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی منتشر می‌شود و نصرت‌الله تابش مدیرمسئول و سردبیر و میثم محمدی دبیر تحریریه فیلم‌نگار هستند.
در سایت این مجله تخصصی، اخبار مربوط به فیلمنامه (در سطح ایران و جهان)، معرفی فیلم‌های روز ایران و جهان، نقدهایی پیرامون فیلمنامه فیلم‌های ایرانی و برخی فیلم‌های خارجی، مقالاتی پیرامون فیلمنامه‌نویسی، ترجمه برخی مقالات سینمایی معتبر پیرامون فیلمنامه و فیلمنامه‌نویسی و … قابل دسترسی است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها