تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 30013

سلام بمبئی (۳)گفته می شود سرانجام فیلم سینمایی «سلام بمبئی» از ۱۱ آذر امسال اکران عمومی خواهد شد. نمایش فیلم هم ابتدا در ایران خواهد بود و سپس در هند روی پرده می رود. آن هم از ترس قاچاقچیان هندی!

به گزارش سینماسینما، سلام بمبئی محصول مشترک ایران و هند که از تابستان امسال مقاطع مختلفی را برای اکران آرزو داشت، پس از ناکامی در اکران عید فطر و پاییز، حالا چشم به اوایل زمستان دارد. در واقع ویترین شاد و تجاری فیلم متشکل از عناصری چون محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، آواز هندی و…، مانع از آن شد که بتواند پیش از ماه های محرم و صفر اکران شود و با این حساب، از دهم آذر همزمان با آغاز ماه ربیع الاول و پایان ایام سوگواری، فیلم می تواند اکران عمومی شود. گویا قرار است با فاصله ای دو هفته ای، فیلم در شهرهای مختلف کشورهایی از جمله آلمان، انگلستان، سوئد، کانادا، استرالیا، آمریکا، اتریش و هلند هم اکران شود.

نکته جالب آن است که فیلم سه ماه پس از اکران در ایران یعنی اواخر زمستان، در هند اکران خواهد شد. این تصمیم ناگزیر هم هر چند شاید در ابعادی به ضرر فیلم تمام شود، اما چاره ای است که موجب جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از آن خواهد شد. گویا قاچاقچیان محصولات هنری در سرزمین ۷۲ ملت چنان فعال هستند که اغلب آثار سینمای اکران شده در این کشور را بلافاصله در فضای مجازی منتشر می کنند و از این راه غیرقانونی در خلأهای قانونی کشور خود، نهایت بهره رامی برند. همین مسئله موجب شده تا سازندگان به خاطر نگرانی از قاچاق فیلمشان، آنرا با فاصله در هند اکران کنند.

حاشیه دیگر درباره این فیلم آنکه گلزار و بنیامین هر دو ترانه هایی را برای فیلم خوانده اند تا این محصول مشترک هندی و ایرانی، عاری از آواز به عنوان یکی از مهمترین المان های فیلم های هندی نباشد. حال اینکه سکانس های رقص هم در این فیلم وجود دارد یا معذوریت های فیلمسازی در ایران مانع از آنها شده، نکته ای است که در زمان اکران آن مشخص خواهد شد.

منبع: بانی فیلم

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها