تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18298

سلام بمبئیپروژه مشترک سینمایی ایران و هند با عنوان «سلام بمبئی» پس از پایان فیلمبرداری اکنون در چه مرحله ای است؟

به گزارش سینماسینما، این روزها در برخی رسانه ها عنوان شده که فیلم سینمایی «سلام بمبئی» تولید مشترک ایران و هند با بازبینی مجدد توسط سازمان سینمایی مواجه شده، که روابط عمومی این فیلم توضیحاتی را در این باره منتشر کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی فیلم «سلام بمبئی»، این فیلم مرحله اول دریافت پروانه نمایش را طی کرده و اصلاحات مورد نظر شورای پروانه نمایش را انجام داده و مجددا جهت بازبینی فیلم ارائه شده است.

اتفاقی که به طور قطع، موضوع عجیب و پیچیده ای نبوده و صرفا روال قانونی و طبیعی است که تمامی پروژه های سینمایی آن را طی می کنند تا با کیفیت مورد نظر آن شورا فیلم به اکران عمومی برسد.

سازمان سینمایی از ابتدای کلید خوردن این پروژه تولید مشترک، در جریان فیلمنامه و روند تولید فیلم بوده بطوریکه «حبیب ایل بیگی» معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی نیز مدتی پیش و در هنگام ضبط فیلم «سلام بمبئی» در هند و در پشت صحنه آخرین اثر «قربان محمد پور» حاضر شد و از نزدیک در جریان روند تولید این فیلم قرار گرفت تا با حمایت و پشتیبانی سازمان سینمایی اولین فیلم جدی تولید مشترک بین ایران و هند که مورد تاکید ریاست محترم سازمان سینمایی بوده با بهترین کیفیت در سطح منطقه و جهانی، اکران مناسبی داشته باشد.

به جز چند خبر رسمی ای که از طرف روابط عمومی پروژه سینمایی «سلام بمبئی» به خبرگزاری ها و روزنامه های رسمی کشور با عکس صحنه فیلم ارائه شده، سایر عکس ها به خصوص پوسترهایی که در فضای اینستاگرام، مرتبط با این فیلم منتشر شده است، همه به صورت خودجوش بوده و ارتباطی به پروژه سینمایی «سلام بمبئی» ندارد.

فیلم سینمایی «سلام بمبئی» محصول مشترک ایران و هند به کارگردانی قربان محمد‌پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با حضور محمدرضا گلزار، دیا میرزا و بنیامین بهادری ساخته شده است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها