داوران بخش استندآپ کمدی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت به تماشای آثار داوطلبان این بخش نشستند.
به گزارش سینماسینما، فینال بخش استندآپ کمدی هشتمین دوره جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، باحضور شقایق دهقان، محمدرضا هدایتی و امیرحسین رستمی داوران این بخش عصر روز سه شنبه ۲۹ فروردین در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.
امیرحسین رستمی درباره این بخش جشنواره گفت: «شرکتکنندگان بخش استندآپ کمدی مستعد هستند و از پتانسیل بالایی برخوردارند. اجراهایی که ما دیدیم به نسبت به اینکه دانشجویانی این دانشجویان در رشته های غیر هنری درس میخوانند خیلی خوب بود.»
جشنواره فرهنگی وزات بهداشت در بخشهای فیلم، تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی، ادبیات و استنداپ کمدی در پردیس تئاتر تهران در حال برگزاری است. اختتامیه دو بخش آن نیز در روز یکشنبه باحضور وزیر بهداشت و جمعی از هنرمندان برگزار شد.
این جشنواره از ۲۵ فروردین آغاز شده است و تا ساعاتی دیگر با برگزاری آیین اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، این جشنواره هنری دانشجویی به پایان میرسد. مراسم اختتامیه ساعت ۱۶ در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز میشود.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مسابقه استندآپ کمدی «رینگو» به نمایش خانگی میآید/ کشف استعدادها در فضایی متفاوت
- در سکوت اهل تاریخ/ نگاهی به سریال «شبکه مخفی زنان»
- پایان نقشآفرینی شقایق فراهانی در «عقرب عاشق»
- آغاز فیلمبرداری «در مدت معلوم۲» با حضور بازیگر فرانسوی
- پخش «دودکش ۲» طی ماههای آینده آغاز میشود
- فصل سوم «نون.خ» به ایستگاه پایانی رسید
- سری جدید سریال «دودکش» کلید خورد
- کاشان میزبان «قبله عالم» شد
- انتشار نسخه ویژه نابینایان فیلم «جادوگر شهر اُز» با صدای شقایق دهقان + تیزر
- فیلمبرداری سریال «نون.خ» پایان یافت
- نامه وزیر ارشاد به وزرای بهداشت و کشور/ مراکز هنری بازگشایی شود
- صحبتهای صریح امیرحسین رستمی روی آنتن زنده تلویزیون/ قطع ناگهانی آنتن
- فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» آغاز شد
- هومن برقنورد با «آچمز» به تلویزیون میآید
- نقشآفرینی طناز طباطبایی و شقایق دهقان در نمایش «تروما»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





