تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9256
فلیم‌های «شیار ۱۴۳»، «تا آمدن احمد» و «فصل فراموشی فریبا» در اختتامیه جشنواره‌ی «جیپور» هند جوایز مختلفی را کسب کردند.

محمدحسین قاسمی، از تهیه‌کنندگان فیلم «شیار ۱۴۳» درباره آخرین جایزه‌ی بین‌المللی این فیلم گفت: شب گذشته در اختتامیه جشنواره فیلم «جیپور» هند فیلم «شیار ۱۴۳» توانست عنوان بهترین فیلم‌ زنانه را کسب کند.

قاسمی ادامه داد: ما به‌دلیل برگزاری جشنواره فیلم فجر و فیلم‌هایی که در این جشنواره داریم، نتوانستیم در «جیپور» هند حضور پیدا کنیم و شب گذشته از طریق پیامی متوجه کسب این جایزه شدیم.

این تهیه‌کننده همچنین اضافه کرد: علاوه بر «شیار ۱۴۳»، فیلم «تا آمدن احمد» (کارگردانی صادق صادق دقیقی) برنده دو تندیس رز زرد و رز سبز برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش جنگ و صلح این جشنواره شد. ساره بیات نیز برای بازی در فیلم «فصل فراموشی فریبا» (به کارگردانی عباس رافعی) جایزه‌ی بهترین بازیگر این جشنواره را از آن خود کرد.

جشنواره «جیپور» یکی از معتبر‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم کشور هند محسوب می‌شود که پیش از این نیز فیلم‌های ایرانی در آن حضور داشته‌اند و موفقیت‌هایی هم کسب کرده‌اند.

پیش‌تر پرویز پرستویی در این جشنواره برای بازی در فیلم «امروز» (به کارگردانی رضا میرکریمی) و «مهمان داریم» (به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور) موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد شده بود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها