تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 102509

فیلم سینمایی «سونامی» نخستین ساخته میلاد صدرعاملی یکی از آثار پذیرفته شده در بخش فیلم‌های اول جشنواره سی و هفتم فیلم فجر است.

 

به گزارش سینماسینما، موسیقی فیلم سینمایی سونامی توسط کریستف رضاعی ساخته شده است که با توجه به فضای غالب بر فیلم، می‌توان آن را تجربه متفاوتی در کارنامه کاری او محسوب کرد.

 

این فیلم سینمایی به چالش های رقابتی ورزشکاران می‌پردازد و فیلمنامه آن را میلاد صدرعاملی و علی اصغری به طور مشترک به نگارش درآورده اند. فیلم سینمایی “سونامی” به کارگردانی “میلاد صدرعاملی” حال پس از پایان مراحل تدوین و صداگذاری خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

تدوین فیلم سینمایی “سونامی” توسط بهرام دهقان چندی پیش به پایان رسید. فیلمبرداری این فیلم سینمایی ۷۲ جلسه، در تهران و اطراف آن به طول انجامید و مراحل فنی آن به تازگی آغاز شده است.

بهرام رادان، رعنا آزادی ور، مهرداد صدیقیان، فرشته حسینی، محمدرضا غفاری، امیرمهدی ژوله، علیرضا شجاع نوری، علیرضا ورزنده، صبا محمدی و امیر شریعت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی “سونامی” به ایفای نقش پرداخته اند.

سونامی در راه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر/نخستین فیلم رزمی بهرام رادان در کنار مهرداد صدیقیان

بهرام رادان بازیگر مطرح سینمای ایران به غیر از سونامی نقش اول فیلم سینمایی آشفتگی را نیز ایفا می کند. این فیلم اولین همکاری بهرام رادان با جیرانی است و این بازیگر سینما در “آشفتگی” در نقشی بسیار متفاوت جلوی دوربین رفته است.

صدیقیان که امسال سال بسیار خلوتی را در گیشه سینما تجربه کرده و هنوز هیچ فیلمی را از خود در چرخه اکران ندیده هم اکنون با حضور در ۸ فیلم سینمایی یکی از پرکارترین بازیگر سال ۹۷ در عرصه تولید محسوب می‌شود.

وی امسال با هشت فیلم شانس حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد. “لابی”، “جاده باریک می‌شود”، “پدیده”، “سونامی”، “عطر داغ”، “سمفونی نهم”، “رقص روی شیشه” و “طلا” هشت فیلمی هستند که صدیقیان در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

سونامی در راه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر/نخستین فیلم رزمی بهرام رادان در کنار مهرداد صدیقیان

عوامل سونامی عبارتند از: مشاور کارگردان: پرویز شهبازى، مدیر فیلمبردارى: پیمان شادمانفر، مدیر صدابردارى: مهران ملکوتی، طراح چهره پردازى: عباس عباسى، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: غزاله معتمد، دستیار اول کارگردان و مدیربرنامه ریزى: درنا مد، منشی صحنه : غزل رشید، سرپرست گروه کارگردانى :محمدرضا صدرعاملى، جانشین تولید : حسن صفری، عنوانبندى و گرافیک: اوژن حقیقى، مدیر تدارکات: عماد طاهرى، عکاس: نوشین جعفرى، فیلمبردار پشت صحنه: ریحانه طراوت، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، مربى و مشاور تکواندو:کوروش رجلى، مربى و مشاور بسکتبال: نیکا بیکلیکلى، مجرى طرح: ایمان مؤید طلوع، سرمایه گذاران: مونا تفضلى، رسول صدرعاملى، محصول: موسسه فرهنگى،هنرى سبز میلاد فیلم

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها