نازنین مهیمنی فیلم بلند داستانی «خداحافظ سینما» و شوکت حجت فیلم بلند داستانی «شماره۲۹» را برای نابینایان توضیحدار کردند.
به گزارش سینماسینما به نقل از ستاد اطلاعرسانی جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان به نقل از روابط عمومی سوینا، این گروه در همکاری با سی و سومین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، نسخه ویژه نابینایان دو فیلم این جشنواره را آماده سازی کرد.
فیلم سینمایی «خداحافظ سینما» ساخته یاسر احمدی با صدای نازنین مهیمنی بازیگر و گوینده رادیو توضیحدار شد.
همچنین فیلم سینمایی «شماره۲۹» ساخته هادی رحیمی خواص، با صدای شوکت حجت گوینده و دوبلور توضیحدار شد.
متن روایتها را محدثه واعظیپور نوشته و ضبط و میکس آن در استودیو فراز توسط بابک جاوید انجام شده است.
گروه سوینا پیش از این با حکم دبیر سی و سومین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان به عنوان «مشاور مخاطبان خاص» این رویداد انتخاب شده بود.
سی و سومین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا تابش ۲۷ مهر تا ۲ آبان به صورت مجازی برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نسخه ویژه نابینایان «گربههای اشرافی» با صدای نازنین مهیمنی منتشر میشود
- سوینا منتشر میکند؛ ۳ داستان کوتاه با صدای نازنین مهیمنی
- با حکم مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی؛ کارگروه ارزیابی جشنواره فیلم کودک تشکیل شد
- رونمایی از اولین پوستر «تییَره»، همزمان با حضور در جشنواره کودک
- اعلام اسامی ۱۸ فیلم کوتاه داستانی جشنواره کودک
- یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد/ تحقیق و تفحص مجلس از جشنوارههای برگزار شده توسط وزارت ارشاد
- اختتامیه سیودومین جشنواره بینالمللی فیلم کودک و نوجوان / گزارش تصویری
- معرفی هیات انتخاب جشنواره فیلم کودک
- «نمای نزدیک»/ سینمای کودک، بایدها و نبایدها!
- اعلام اسامی فیلمهای بخش «مسابقه سینمای ایران» سىاُمین جشنواره فیلم کودک
- نسبت خانواده با سینماى کودکان و نوجوانان بررسی شد/ گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





