فیلم سینمایی «سکانس دوازدهم .. بازنویسی» اولین ساخته بلند طاها خانجانی جلوی دوربین رفت.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «سکانس دوازدهم .. بازنویسی» به تهیهکنندگی مشترک بابک سعیدی و طاها خانجانی، نویسندگی بابک سعیدی و به کارگردانی طاها خانجانی جلوی دوربین رفت.
این فیلم بلند سینمایی با به پایان رساندن مراحل تولید آماده برای شروع تدوین و مراحل فنی میشود و پس از آن در سینماهای هنر و تجربه سراسر کشور به نمایش برای عموم در میآید.
بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از حسین باشه آهنگر، مهرناز افلاکیان، یلدا عباسی، رضا افشار، توحید حسین پور.
در خلاصه داستان آمده: افشار پس از ۹ ماه از کُما به هوش اومده و حرفهایی میشوند که…
از دیگر عوامل این فیلم سینمایی میتوان به بابک سعیدی (نویسنده)، سید ارس رزاز (سرپرست گروه کارگردان و مدیر برنامه ریزی)، بابک سعیدی (مدیر فیلمبرداری)، رضا خداداد (دستیار اول فیلمبردار)، مجتبی برهانی زاده (مدیر تولید)، محسن نوروزی (طراح صحنه)، مرتضی اصلان زاده (مدیر صدا برداری)، مهرناز عباسی (طراح لباس)، ارسلان ابراهیمی (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، مونا نجفی (منشی صحنه)، الناز ایرانی (عکاس)، علی کاظمی (عکاس و فیلمبردار پشت صحنه)، عاطفه نوذری (طراح گریم)، داوود رحیمی (مدیر تدارکات) و سارا حدادی (مشاور رسانهای) اشاره کرد.
در کارنامهی کاری طاها خانجانی کارگردان این فیلم سینمایی میتوان به کارگردانی تئاتر و فیلم کوتاه اشاره کرد. نمایش «آنتیاویل»، فیلمهای کوتاه «فوگ»، «کوهبر» و «کف خواب» از دیگر آثار او هستند که مورد استقبال جشنوارههای جهانی و مخاطبین قرار گرفتهاند.
همچنین گروه سازنده این فیلم سینمایی در تدارک ساخت یک سریال ۲۴ قسمتی برای شبکه نمایش خانگی با نام موقت «فالش» هستند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





