«سینما نیمکت» در جشنواره بین المللی فیلم هند- گوآ به نمایش درمی آید.
به گزارش سینماسینما، فیلم «سینما نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان، پس از حضور در بخش مسابقه مونترال، نمایش اختتامیه جشنواره فیلم های آسیایی رم، شرکت در جشنواره فیلم میل ولی و راهیابی به بخش پایانی جشنواره سائوپائولو، در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم هند در بخش سینمای جهان به روی پرده می رود. جشنواره بین المللی فیلم هند بنا به تقویم فیاپف در رده جشنواره های رقابتی بین المللی (رده الف) به حساب می آید.
بنابه اطلاعات مندرج در سایت جشنواره، فیلم هایی چون «دختر» (رضا میرکریمی) در بخش مسابقه بین الملل، «لانتوری» (رضا درمیشیان) در بخش کالیدوسکوپ جشنواره ای، «بلوگا» (مهدی جعفری) در بخش شورای بین المللی فیلم و تلویزیون یونسکو (جایزه گاندی)، «اژدها وارد می شود» (مانی حقیقی)، «وارونگی» (بهنام بهزادی)، «مالاریا» (پرویز شهبازی)، «رفتن» (نوید محمودی) و «باران می بارد» (علی صفی خانی) در بخش سینمای جهان، «فروشنده» (اصغر فرهادی) در بخش آثار استادان، «۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه» (سیف الله صمدیان) دربخش مستند سازی افسانه ها و «زیر درختان زیتون»، «باد مارا خواهد برد»، «۱۰»، «شیرین» و «طعم گیلاس» در بخش بزرگداشت عباس کیارستمی نیز حضور دارند.
چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم هند – گوآ از ۳۰ آبان تا ۸ آذر سال جاری در شهر گوآ کشور هند برگزار می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- تعویق اکران فیلم پرویز شهبازی در فقدان تهیهکننده
- هفت اثر جدید در راه شبکه نمایش خانگی
- معرفی راه یافتگان به بخش رقابتی دومین دورهی جشنواره مهر دوبی
- بدون اصلاحیه؛ «رکسانا» پروانه نمایش گرفت
- «رکسانا»؛ فیلمی که دردها را فریاد میزند
- اولین روز مسترکلاس «شکوه سینما» برگزار شد
- نوری بیلگه جیلان و سه سینماگر دیگر در تهران مسترکلاس برگزار میکنند
- جشنواره فیلمهای ایرانی در تورنتو
- همزمان با روز ملی سینما؛ عرضه نسخه مرمتشده «نفس عمیق» در نمایش خانگی
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- برگزیدگان دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی معرفی شدند/ پیشنهادی برای ثبت سالروز تولد بهرام بیضایی به عنوان روز نمایشنامهنویسی ایران
- نامزدهای جایزه ادبیات نمایشی معرفی شدند
- معرفی نامزدهای بخش ترجمه جایزه ادبیات نمایشی ایران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





