تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 140890

سینماسینما، محمد تاجیک: بسیاری از علاقه مندان سینما و یا فعالان رسانه ای پیگیری اخبار سینمای ایران در سالهای اخیر ،در هنگام جست وجوهای اینترنتی به احتمال زیاد به سایتهایی برخورده اند که لینک دانلود قاچاق فیلمهای ایرانی را منتشر کرده اند .در بسیاری از این موارد ، این لینکها جعلی است و هیچ فیلمی برای دانلود وجود ندارد و فقط برای افزایش کلیک روی آن سایت این کار انجام شده است .در موارد عجیب تر دیگری ،فیلمی که هنوز اکران نشده و یا در جشنواره نمایش داده نشده است لینک جعلی دانلود آن وجود دارد که گاهی تیزر فیلم است که به شکل متقلبانه ای به عنوان فیلم اصلی در سایت قرار گرفته است .

در جدیدترین شاهکار باورنکردنی این سایتها ،دیروز تصادفا دیدم که لینک دانلود فیلم جدید مهدی نادری که هنوز در مرحله نگارش فیلمنامه است در برخی سایتها قرار داده شده و وقتی برروی آن کلیک می کنیم جز خبر نگارش فیلمنامه و بیوگرافی مهدی نادری چیز دیگری دیده نمی شود .خبری هم که در آن سایت قرار داده شده ، در حقیقت همان خبری است که درباره فیلم جدید مهدی نادری برای اولین بار در سایت سینماسینما منتشر شد .

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. علیرضا
    ۲۹, مرداد, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ

    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما آقای تاجیک: فرمایشات شما کاملا متین است، سایت هایی هستند که به صورت غیرقانونی آثار هنرمندان را منتشر و حق آنها را پایمال می‌کنند. مثل: jadid.weblogtop.com که نسخه فارسی سایت هستش: raygan.website که تاکنون فیلتر نشده و چندسالی هست که فعالیت دارد. اما در کنار این ها به قول خودتان (جدیدترین شاهکار باورنکردنی) این سایت ها برخلاف این که نسخه غیرقانونی آثار هنری را منتشر نمی‌کنند تنها پست مربوطه را منتشر کرده و حق هیچ کسی را هم پایمال نمی‌کنند. این سیاست بسیاری از سایت های دانلود فیلم و سریال همچنین موزیک است. نمونه این سایت ها بسیار فراوان است و می‌توانید چند نمونه را سرچ و مشاهد نمایید.
    اگر شما دنبال «شاهکار» میگردید، بهتر است بدنبال کسی باشید که حق سازندگان آثار سینمایی و نمایشی را لگدکوب می‌کنند.

نظر شما


آخرین ها