تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7542

شهرام جزایری در بخشی از مصاحبه‌اش  گفته یکی از متصدیان پرونده‌اش فیلم «اگه می‌تونی منو بگیر» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو را به او داده تا در زندان ببیند.

به گزارش سینماسینما، این فیلم سال ۲۰۰۲ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ساخته شد و داستان آن درباره‌ی فرانک آبیگنل جونیور (با بازی دی‌کاپریو) است که میلیون‌ها دلار چک جعل کرد و خود را خلبان هواپیمایی پن ای ام آمریکا، دکتری در جرجیا و وکیلی در لوئیزیانا جا زد.

جزایری در این مصاحبه گفته: «سال ۸۳ – ۸۴ یکی از متصدیان قضایی پرونده من فیلم catch me if you can را آورد به من داد. در زندان DVD و تلویزیون بود. وقتی فیلم را دیدم، به من گفت این سرنوشت تو است! البته مثل همان فیلم وقتی بازجوییهای من تمام شد، کارشناسان وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات و حتی مأمور قضایی پرونده از من درباره پرونده های اقتصادی دیگر مشورت می گرفتند. من هم تا پرونده ها را می دیدم، می فهمیدم ایراد کار کجاست و همیشه کمک می کردم. میدانید که شخصیت آن فیلم واقعی است.»

جزایری افزوده: «او در آخر فیلم و زندگی اش مدیر کل بانک و بیمه FBI شد. در طول تعقیب و گریزهای فیلم، آن پلیس و افرادی که او را تعقیب میکردند به دیکاپریو که نقش اصلی فیلم را بازی میکرد، وابستگی عاطفی پیدا کرده بودند. به نظرم همین حس را تمام ۵۴ قاضی ای که پرونده من را بررسی میکردند نیز نسبت به من پیدا کرده بودند. خیلی از این زندانبانها هم رابطه عاطفی خاصی بامن، داشتند. می توانید بروید تحقیق کنید. آنها ضمن اینکه رسیدگی‌های قضایی شان را بسیار سختگیرانه دنبال می کردند، اما به شخصیت واقعی من هم علاقه مند بودند.»

او تاکید کرده: «البته این را هم بگویم که آن فیلم درباره یک جاعل چک ساخته شده بود ولی من جاعل نبودم و به شدت نسبت به این مساله، موضع دارم و هیچ وقت از این کثافت کاریها در زندگیم نکرده ام.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها