شفقنا رسانه نوشت: شبکه خبر برخلاف وقایع دیگر اطلاع رسانی بهتری انجام داد و از این منظر که تلاش کرد با مسئولان بخش های مختلف ارتباط بگیرد و آماری اولیه به مخاطب ارائه کند، خوب است.
اما:
▪️خوب است در کنار مسئولان با کارشناسان زلزله شناسی و دیگر کسانی که می توانند اطلاعات مفیدی در اختیار مخاطب قرار دهند، ارتباط برقرار کند.
▪️ارتباط با مردم و اختصاص بخشی از برنامه به واکنش ها و اخبار مردم که البته صحت سنجی شده، می تواند مفید باشد. به جای آن که مجری برنامه از خبرنگار استانی درباره واکنش ها بپرسد، می توان از اطلاعات دیگر برای تکمیل گزارش های رسمی استفاده کرد.
▪️درست است که در چنین مواقعی در شبکه های خبری در تکرار ارتباط با خبرنگار حاضر در محل، ممکن است اطلاعات جدید با فاصله بیشتری به دست رسانه برسد؛ اما می توان با تغییر مصاحبه شوندگان و تحلیل های اولیه یا اطلاعات بیشتر درباره اتفاقات مشابه، ویژگی های منطقه ای که در مرکز زلزله بوده؛ فضای خبری را کمی متنوع تر کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هنگام پخش سخنرانی رئیس جمهور؛ پخش اینترنتی شبکه خبر از تلوبیون، هک شد
- کارگردان فیلم مطرح کرد: اهدای بخشی از عواید بلیت فروشی فیلم «ایمو» به زلزلهزدگان شهر خوی
- پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزلهزده استان هرمزگان
- کمک ۲۰ میلیارد ریالی همراه اول به زلزلهزدگان هرمزگان
- پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزلهزده استان کرمان
- پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزلهزده استان هرمزگان
- پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزلهزده استان هرمزگان
- جبلی در جمع دانشجویان مطرح کرد؛ شبکه خبر را برای «متروپل» به خط کردیم، گفتند بس است!/ تحت فشاریم
- پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزلهزده استان سیستان و بلوچستان
- برنامه «شهر فرنگ» تعطیل شد
- پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزلهزده استان هرمزگان
- یاسمن علیاکبرلو، مجری شبکه خبر درگذشت
- ادامه تحریم صدا و سیما توسط اهالی فوتبال / میکروفون شبکه خبر از مقابل سرمربی استقلال برداشته شد
- واکنش تند دهنمکی به مدیریت کشور/ جیبشان پر شد، سفره مردم خالی
- واکنش تند لیلا بلوکات به انتشار فایل صوتی منتسب به او درباره زلزله تهران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





