تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 38351
«در مورد اوکراینی‌ها می‌گویند من پول گرفته‌ام، اگر محمد انصاری هم به چین برود می‌گویند من پول گرفته‌ام!»

به گزارش  سینما سینما ،خبرورزشی در ادامه  نوشت : برانکو ایوانکوویچ حتی این جمله را هم به شوخی و خنده گفت و نشان داد که بسیار سرحال و ریلکس است. او مقابل عادل فردوسی‌پوری نشسته بود که همه می‌دانند عاشق کی‌روش است و حتی عده‌ای می‌گویند او کی‌روشی‌پور است! برانکو در مورد مخالفتش با اردوی تیم ملی خیلی شمرده حرف زد و دلایل خود را عنوان کرد او اصلاً عصبی نشد درست برخلاف عادل که حداقل در سه جای مصاحبه کم آورد و حتی یکبار هول شد و زمین خورد!

سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌اش خیلی آرام و منطقی جواب سؤالات عادل را داد. او شاید یک جاهایی هم دلایلی قانع‌کننده نداشت (مثلاً در مورد اوکراینی‌های پرسپولیس) اما خونسردی‌اش را حفظ کرد. اصلاً انگار نه انگار که عادل فردوسی‌پور جلویش نشسته بود که استاد به چالش کشیدن از مصاحبه‌شونده است. عادل حتی یکبار گفت: «آقای برانکو! تو خودت خوب می‌دانی که من خیلی دوستت دارم ولی با کی‌روش دعوا نکن دیگه!»

اوج مصاحبه جایی بود که عادل مقابل حرف‌های پایانی برانکو کم آورد و گفت: «اینجا ۶۰ به ۴۰ حق با شماست… اصلاً در این مورد حق با شماست.»

شاید عادل هم مثل خیلی‌های دیگر منتظر مصاحبه توفانی کارلوس علیه برانکو باشد اما مسلماً او مقابل برانکو کم آورد. آن هم در روزی که مردم برای سومین بار رأی بسیار قاطعی به سرمربی پرسپولیس دادند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها