تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 11164

چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه در سومین روز از نمایش فیلم ها در کاخ جشنواره سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، ۵ فیلم «همراه با فرات»، «قیچی»، «ابد و یک روز»، «هفت ماهگی» و «ایستاده در غبار» روی پرده می‌روند. پیش بینی می شود سه فیلم «ابد و یک روز»، «هفت ماهگی» و «ایستاده در غبار» مورد استقبال اهالی رسانه و منتقدان قرار گیرد.

به گزارش سینماسینما، مستند «همراه با فرات» به کارگردانی فرشاد اکتسابی ساعت ۱۴:۳۰ در بخش سینما حقیقت در کاخ جشنواره نمایش داده می شود. در خلاصه داستان این مستند آمده است: روایتی است از نگاه یک فیلمساز جوان که پس از سال‌ها دوری، به سرزمین مادری‌اش «عراق» باز می‌گردد تا فیلمی در خصوص تاریخ کشورش بسازد.

فیلم «قیچی» به کارگردانی کریم لک زاده، ساعت ۱۶ در بخش «هنر و تجربه» نمایش داده می شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: راما برای رهایی از حکمی که ممکن است در آخرین دادگاهش علیه او صادر شود، تصمیم می گیرد در اولین فرصتی که به دست می آورد به جنوب کشور بگریزد و به هر نحوی که شده از کشور خارج شود. از همین لحظه سفر پرمخاطره او آغاز می شود.

ساعت ۱۸:۳۰ فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ نمایش داده می شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ابد و یک روز»، یک حکم قضایی است که مثل حبس ابد است و با این فرق که غیر قابل عفو می باشد.

از جمله بازیگران این فیلم می توان به پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی و امیررضا فلاح اشاره کرد.

فیلم سینمایی «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی ساعت ۲۱ در بخش سودای سیمرغ  به نمایش گذاشته می شود.

حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، احمد مهران فر، فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، محمدرضا علیمردانی و رضا بهبودی از بازیگران این فیلم هستند.

آخرین فیلم که در روز سوم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد نمایش داده می شود، «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که ساعت ۲۲:۳۰ در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو نمایش داده می شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: احمد که عصیان نوجوانی اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می شود که باید در دروازه های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ ها دور از مرز ایران رقم می خورد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها