تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 56865

مادر قلب اتمی«مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده با فروش ۲۴۰ میلیونی در تهران و شهرستانها در دو روز اول اکرانش، شروع خوبی را در گیشه رقم زده است.

به گزارش سینماسینما، سعید خانی پخش‌کننده‌ی «مادر قلب  اتمی» با بیان این مطلب به ایسنا گفت:«مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده در تهران در ۱۵ سالن سینما، ۱۱۰  میلیون در شامگاه ۱۱ خرداد ماه فروش داشته است و در شهرستانها در ۵ سالن سینما طی دو روز ۵۵ میلیون تومان فروخته است.

به گفته‌ی او؛ مجموع فروش این فیلم که در تهران ۱۸۵ میلیون بوده است، در تهران و شهرستانها از مرز ۲۴۰ میلیون تومان گذشته است.

به گفته‌ی سعید خانی؛ این در حالی است که تبلیغات این فیلم هنوز در تلویزیون شروع نشده است و حوزه هنری هم هنوز جواب مشخصی به این وضعیت اکران این فیلم در سینماهای تحت نظارتش نداده است.

«ویلایی‌ها» به کارگردانی منیره قیدی طبق اعلام  مختاری مسوول پخش «هدایت فیلم»؛ در تهران ۳۱۵ میلیون و در شهرستانها ۹۰ میلیون فروش داشته که مجموع فروشش از ۴۰۵ میلیون تومان گذاشته است.

مسوول پخش «هدایت فیلم» هم از فروش ۲۱۲ میلیونی «آشوب» کاظم راست گفتار در تهران و ۶۸ میلیونی آن در شهرستانها خبر داد.

به گفته‌ی او؛ «خوب بد جلف» پیمان قاسم‌خانی و «گشت ۲» سعید سهیلی که هنوز اکرانشان بطور محدود ادامه دارد؛ به ترتیب ۱۶ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان و ۱۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان فروخته‌اند.

میرزایی از دفتر پخش «هدایت فیلم» نیز از فروش ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیونی «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم در تهران و شهرستان خبر داد.

این فیلم که ۲۳ روز از اکرانش می‌گذرد،در تهران ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و در شهرستانها ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته‌ی مسوول پخش «هدایت فیلم» فیلم «برادرم خسرو» احسان بیگلری نیز در تهران ۶۵۰ میلیون و در شهرستانها ۲۷۰ میلیون فروخته است که مجموع فروش آن ۹۲۰ میلیون در ۲۳ روز نمایش در تهران و شهرستانها است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها