تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 89718

«گوتی» فیلم جدید جان تراولتا با امتیاز نادر صفر در میان منتقدها در سایت راتن تومیتوز روبه رو شد.

به گزارش سینماسینما، جان تراولتا برای سومین بار با یک فیلم بسیار ضعیف ظاهر شد.

فیلم جدید این بازیگر با عنوان «گوتی» که یک فیلم زندگینامه‌ای درباره جان گوتی گانگستر است، از پنجشنبه راهی سینماها شد و در حالتی تقریبا نادر با امتیاز صفر درصد در سایت راتن تومیتوز روبه رو شده است.

این فیلم تنها ۱۳ نقد دریافت کرده که همگی آنها امتیاز صفر به فیلم داده‌اند.

البته تراولتا با چنین استقبالی بیگانه نیست و فیلم‌های با امتیاز صفر در سایت راتن تومیتوز شامل «زنده بمان» محصول ۱۹۸۳ با بازی تراولتا و فیلم دیگر وی «ببین کی داره حرف می‌زنه» محصول ۱۹۹۳ جای دارند.

گلن کنی منتقد نیویورک تایمز از این فیلم به عنوان یک فیلم بسیار ملال‌آور یاد کرده و منتقد هالیوود ریپورتر آن را واقعا وحشتناک خوانده است که هم از نظر متن و هم هر چیز دیگری کسالت‌بار است.

«گوتی» از این آخر هفته در ۵۰۳ سالن سینما در آمریکای شمالی روی پرده رفته و این در حالی است که بیش از ۷ سال منتظر اکران بود. این درام درجه R پیش‌بینی می‌شود در نهایت بین یک تا ۲ میلیون دلار در سه روز افتتاحیه خود فروش کند.

این فیلم در اکران روز جمعه خود تنها ۶۱۴ هزار دلار فروخت و میانگین فروش ۳۵۰۰ دلار برای هر سالن سینما برای آن پیش‌بینی می‌شود. نیویورک، لس‌آنجلس و لاس‌وگاس شهرهایی هستند که بیشترین امید برای فروش فیلم در آنها می‌رود.

با این حال سینماروها استقبال بیشتری از فیلم کرده‌اند و ۸۰ درصد آنها فیلم را مثبت ارزیابی کرده‌اند.

ساخت این فیلم نخستین بار در سال ۲۰۱۱ اعلام شد و از آن زمان چهار کارگردان برای ساخت آن معرفی شد و ۴۴ تهیه کننده در فهرست ساخت آن قرار گرفتند.

نیک کاساوتیس سازنده «دفترچه» اولین بار برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد و بعد بری لوینسون جایگزین وی شد و جیمز توباک را برای بازنویسی فیلمنامه وارد پروژه کرد. بعد جو جانستون کارگردان «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» به پروژه پیوست و سرانجام کوین کانلی وارد پروژه شد.

مارک فیوری که با امضای قراردادی با پسر گوتی کار ساخت این فیلم را برعهده گرفته بود سال ۲۰۱۱ در جشنواره فیلم کن اعلام کرد قصد دارد آل پاچینو را وارد این پروژه کند تا در نقش نیل دلاکروس ظاهر شود. این نقش سرانجام به استیسی کیچ رسید.

تهیه کننده نیز تاکید داشت لیندسی لوهان باید نقش همسر گوتی را بازی کند که سرانجام مگان لئونارد در این نقش ظاهر شد. جو پشی نیز از بازیگرانی بود که علیه فیوری فیلمز شکایت و اعلام کرد حقوقش برای بازی قطع شده و تقاضای خسارتی سه میلیون دلاری را کرد چون ۳۰ پوند وزن اضافه کرده بود تا در نقش شخصیتش ظاهر شود.

در حالی که این فیلم سال ۲۰۱۳ در بازار کن ارایه شد اما کار تولید آن از ۲۰۱۶ شروع شد و در سین‌سیناتی جلوی دوربین رفت و سرانجام کانلی روی صندلی کارگردانی نشست.

این فیلم در جشنواره امسال کن برای اولین بار نمایش داده شد ولی در بخش رقابتی به نمایش درنیامد و این در حالی بود که جان تراولتا نیز در جشنواره حضور یافت تا مستر کلاسی برای علاقه‌مندان برگزار کند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها