برنامه شبکه ورزش تحتالشعاع اشتباهات بیپایان جواد خیابانی است، گزارشهای سیانکی و رفقا هم جای خود دارد، علی انصاریان کارش را با رنجاندن مردم افغانستان شروع کرد، حتی برنامه میثاقی هم کپی ضعیفی از برنامههای فردوسیپور است
به گزارش سینماسینما ،بهترین توصیف از رفتارهای جواد خیابانی شاید یک جمله آشنا باشد:« چیزی برای از دست دادن ندارد». او دست به هر کاری میزند، هر شوخی سبکی که به ذهنش میرسد میکند، از بچهای که روی سکوها نشسته چیپس میخواهد، وسط برنامه دنبال قند میگردد و …تا شاید جایگاهی را که سالها پیش داشته، دوباره به دست بیاورد. نتیجه تلاشهای او جملات قصار و ویدئوهای پرشماری است که در شبکههای اجتماعی دست به دست میشود.
دیگر بخشهای برنامه «فوتبال آسیایی» شبکه ورزش، تحتالشعاع اجرای خیابانی و گزارشهای ضعیف محمد سیانکی و علیرضا علیفر است.
شبکه ۵ برنامهای دارد با نام «ورزشگاه» که با تصمیمی عجیب اجرای آن را به علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال دادهاند. انصاریان بعد از فوتبال در چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی هم بازی کرد اما احتمالا هیچ کدام از کارهایش به اندازه برنامهای که در یک تلویزیون اینترنتی داشت، دیده نشد. در آن برنامه او تقریبا همان کاری را میکرد که جواد خیابانی این روزها دارد انجام میدهد. تلاش برای خنداندن مردم با عبور از خطوط قرمز در جایی که قرار نیست برنامه خندهدار باشد.
انصاریان در یکی از اولین اجراهای زندهاش، طوری رفتار کرد و درباره مجری یکی از تلویزیونهای افغانستان حرفهایی زد که به نژادپرستی متهم شد.
احتمالا خیلیها پیش از شروع جام ملتهای آسیا اصلا خبر نداشتند که شبکه ۵ قرار است برای این جام برنامه ویژه داشته باشد، از شبکه ورزش هم کمتر کسی انتظار داشت برنامه باکیفیتی پخش شود شاید به خاطر شناختی که از تهیهکنندگان برنامه شبهای فوتبالی وجود داشت. داستان شبکه ۳ اما فرق میکرد.
در غیاب عادل فردوسیپور که همچنان میانه خوبی با مدیران جدید شبکه ۳ ندارد، میدان برای محمدحسین میثاقی خالی شده است. برخی دوستان مشترک این دو میگویند میثاقی با علم به اینکه قرار است از او برای کمرنگ کردن فردوسیپور استفاده شود، اجرای برنامه «آسیا ۲۰۱۹» را پذیرفته است.
برنامه «آسیا ۲۰۱۹» کپی ضعیفی از برنامه «روسیه۲۰۱۸» فردوسیپور است که همزمان با جام جهانی روسیه روی آنتن رفت. حتی آیتمها هم تقریبا همان است. از گزارش اجتماعی – سیاسی درباره کشورهای حاضر در جام تا بخش آنالیز و مسابقه پیشبینی. احتمالا با این تفاوت که روسیه ۲۰۱۸ بیشترین منتقدانش در اتاقهای خود شبکه ۳ جمع شده بودند اما آسیا ۲۰۱۹ موفقیتش موفقیت تیم مدیریتی جدید شبکه و پیروزی منتقدان قدیمی فردوسیپور خواهد بود. شاید به همین دلیل است که برخلاف جام جهانی که خبرنگاران اعزامی تلویزیون بدون آیدی کارت به روسیه رفته بودند و مجبور بودند مثل یک تماشاگر عادی روی سکو بنشینند، در جام ملتها برای آنها آی دی کارت تهیه شده است.
با وجود همه حمایتهای آشکار و پنهان، به نظر نمیرسد صدا و سیما در غیاب عادل فردوسیپور توانسته باشد رضایت مخاطبانش را جلب کند. شاید یکی از نشانههای نارضایتی، آمار کسانی باشد که در مسابقه پیشبینی برنامه «آسیا ۲۰۱۹» شرکت میکنند؛ کمتر از ۴۰۰ هزار نفر در شب بازی تیم ملی آن هم برای مسابقهای که جوایز ۲۰ و ۳۰ میلیون تومانی دارد!
همشهری ورزشی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رونمایی از مستند زندگی علی انصاریان
- هنرنمایی پس از مرگ!
- «قطع فوری»؛ نگاهی خیاموار به زندگی
- وداع رسمی عادل فردوسیپور با صداوسیما با تیتراژی ۹۰ ثانیهای
- «قطع فوری» بهار به سینماها میآید/ آخرین فیلم علی انصاریان در راه اکران
- مجریانی که صداوسیما برای جامجهانی انتخاب کرد
- به وصیت علی انصاریان عمل خواهیم کرد و افتتاحیه بانک زده ها را با تیم پرسپولیس خواهیم گرفت
- حمله عجیب طرفداران گروه موسیقی بی تی اس در فضای مجازی به یک فیلم اکران نشده
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- علی انصاریان با بانک زده ها به سینما می آید
- آقای جبلی! صراحت بیشتری داشته باشید /یک بار برای همیشه تکلیف ۹۰ را مشخص کنید
- بی مهری فوتبالیستها به مادر علی انصاریان زرشک زرین گرفت
- چرا فردوسی پور کنار گذاشته شد؟ محمد سرافراز: مدیر شبکه ۳ خواست خودی نشان بدهد ۹۰ را تعطیل کرد
- نخستین اکران جهانی «بعد از اتفاق» در یک جشنواره سوئیسی
- پشت صحنه حضور علی انصاریان در سریال «اسپینجر»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟
- روایتی از سه نمایشنامه از محمد مساوات روی صحنه میرود
- «کارون – اهواز» در مراکش