
برنامه شبکه ورزش تحتالشعاع اشتباهات بیپایان جواد خیابانی است، گزارشهای سیانکی و رفقا هم جای خود دارد، علی انصاریان کارش را با رنجاندن مردم افغانستان شروع کرد، حتی برنامه میثاقی هم کپی ضعیفی از برنامههای فردوسیپور است
به گزارش سینماسینما ،بهترین توصیف از رفتارهای جواد خیابانی شاید یک جمله آشنا باشد:« چیزی برای از دست دادن ندارد». او دست به هر کاری میزند، هر شوخی سبکی که به ذهنش میرسد میکند، از بچهای که روی سکوها نشسته چیپس میخواهد، وسط برنامه دنبال قند میگردد و …تا شاید جایگاهی را که سالها پیش داشته، دوباره به دست بیاورد. نتیجه تلاشهای او جملات قصار و ویدئوهای پرشماری است که در شبکههای اجتماعی دست به دست میشود.
دیگر بخشهای برنامه «فوتبال آسیایی» شبکه ورزش، تحتالشعاع اجرای خیابانی و گزارشهای ضعیف محمد سیانکی و علیرضا علیفر است.
شبکه ۵ برنامهای دارد با نام «ورزشگاه» که با تصمیمی عجیب اجرای آن را به علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال دادهاند. انصاریان بعد از فوتبال در چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی هم بازی کرد اما احتمالا هیچ کدام از کارهایش به اندازه برنامهای که در یک تلویزیون اینترنتی داشت، دیده نشد. در آن برنامه او تقریبا همان کاری را میکرد که جواد خیابانی این روزها دارد انجام میدهد. تلاش برای خنداندن مردم با عبور از خطوط قرمز در جایی که قرار نیست برنامه خندهدار باشد.
انصاریان در یکی از اولین اجراهای زندهاش، طوری رفتار کرد و درباره مجری یکی از تلویزیونهای افغانستان حرفهایی زد که به نژادپرستی متهم شد.
احتمالا خیلیها پیش از شروع جام ملتهای آسیا اصلا خبر نداشتند که شبکه ۵ قرار است برای این جام برنامه ویژه داشته باشد، از شبکه ورزش هم کمتر کسی انتظار داشت برنامه باکیفیتی پخش شود شاید به خاطر شناختی که از تهیهکنندگان برنامه شبهای فوتبالی وجود داشت. داستان شبکه ۳ اما فرق میکرد.
در غیاب عادل فردوسیپور که همچنان میانه خوبی با مدیران جدید شبکه ۳ ندارد، میدان برای محمدحسین میثاقی خالی شده است. برخی دوستان مشترک این دو میگویند میثاقی با علم به اینکه قرار است از او برای کمرنگ کردن فردوسیپور استفاده شود، اجرای برنامه «آسیا ۲۰۱۹» را پذیرفته است.
برنامه «آسیا ۲۰۱۹» کپی ضعیفی از برنامه «روسیه۲۰۱۸» فردوسیپور است که همزمان با جام جهانی روسیه روی آنتن رفت. حتی آیتمها هم تقریبا همان است. از گزارش اجتماعی – سیاسی درباره کشورهای حاضر در جام تا بخش آنالیز و مسابقه پیشبینی. احتمالا با این تفاوت که روسیه ۲۰۱۸ بیشترین منتقدانش در اتاقهای خود شبکه ۳ جمع شده بودند اما آسیا ۲۰۱۹ موفقیتش موفقیت تیم مدیریتی جدید شبکه و پیروزی منتقدان قدیمی فردوسیپور خواهد بود. شاید به همین دلیل است که برخلاف جام جهانی که خبرنگاران اعزامی تلویزیون بدون آیدی کارت به روسیه رفته بودند و مجبور بودند مثل یک تماشاگر عادی روی سکو بنشینند، در جام ملتها برای آنها آی دی کارت تهیه شده است.
با وجود همه حمایتهای آشکار و پنهان، به نظر نمیرسد صدا و سیما در غیاب عادل فردوسیپور توانسته باشد رضایت مخاطبانش را جلب کند. شاید یکی از نشانههای نارضایتی، آمار کسانی باشد که در مسابقه پیشبینی برنامه «آسیا ۲۰۱۹» شرکت میکنند؛ کمتر از ۴۰۰ هزار نفر در شب بازی تیم ملی آن هم برای مسابقهای که جوایز ۲۰ و ۳۰ میلیون تومانی دارد!
همشهری ورزشی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به بهانه گزارش دربی توسط جواد خیابانی/ بودن یا نبودن، مسئله این است
- دربارهی فاجعه گزارش جواد خیابانی در دربی پایتخت
- توضیح روابط عمومی ساترا درباره برنامه عادل فردوسیپور در آپارات
- گزارشگری فردوسیپور ممنوع شد؟/ مدیرعامل فیلیمو فایل صوتی منتشر کرد
- رونمایی از مستند زندگی علی انصاریان
- هنرنمایی پس از مرگ!
- «قطع فوری»؛ نگاهی خیاموار به زندگی
- وداع رسمی عادل فردوسیپور با صداوسیما با تیتراژی ۹۰ ثانیهای
- «قطع فوری» بهار به سینماها میآید/ آخرین فیلم علی انصاریان در راه اکران
- مجریانی که صداوسیما برای جامجهانی انتخاب کرد
- به وصیت علی انصاریان عمل خواهیم کرد و افتتاحیه بانک زده ها را با تیم پرسپولیس خواهیم گرفت
- حمله عجیب طرفداران گروه موسیقی بی تی اس در فضای مجازی به یک فیلم اکران نشده
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- علی انصاریان با بانک زده ها به سینما می آید
- آقای جبلی! صراحت بیشتری داشته باشید /یک بار برای همیشه تکلیف ۹۰ را مشخص کنید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- ماجرایِ ظریفِ وزارت خارجهی سوئیس
- فیلم-کنسرت «هری پاتر»و «ارباب حلقهها» به آخرین اجرای پاییزی رسیدند
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت





