اگر کار بازیگری را زودتر شروع کرده بودم، برای خودم و تماشاگران خستهکننده میشدم.
وی درباره اینکه آیا علاقه داشت که حرفه بازیگری را زودتر از این دنبال میکرد، اظهار داشت: من تا قبل از اینکه وارد این کار شوم بیشترین تفریحم فیلم، تئاتر و موسیقی بود و به طور حتم اگر زودتر از اینها شروع کرده بودم برای خودم و تماشاگران خسته کننده میشدم، به خصوص برای کسانی که شغلشان بازیگری است.
یزدانبخش با اشاره به فیلم سینمایی «ابد و یک روز» بیان کرد: از نظر من فیلم بسیار خوبی بود، کارگردان جوان و آینده داری آن را ساخته و به نوعی جای نوه من بود. همه افرادی که در این فیلم بازی میکردند از اهالی تئاتر بودند و این موضوع در دیده شدن «ابد و یک روز» موثر بود.
وی افزود: فیلم و تئاتر ما نسبت به دهههای اخیر افت کرده است، البته فیلمهای خوب هم داریم اما کافی نیستند و نباید آن چند اثر انگشت شمار برای ما به عنوان یک ملاک به حساب بیایند.
این بازیگر در خصوص وضیعت جسمانی خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر بهتر هستم و اگر پیشنهادی داشته باشم که شرایط آن با وضعیت فیزیکی و روحی من سازگاری داشته باشد، به طور حتم بازی خواهم کرد.
شیرین یزدانبخش، بازیگر سینما گفت: آخرین کار من فیلم سینمایی «ابد و یک روز» است که به شکر خداوند با استقبال بسیاری هم مواجه شد، در حال حاضر هم پیشنهاداتی برای تلویزیون و بازی در شهرستانها دارم اما دوست ندارم که به واسطه آن خیلی دیده شوم و هنوز هم خودم را یک تماشاگر میدانم و ترجیح میدهم بیشتر فیلم ببینم تا اینکه بازی کنم.
برچسبها: شیرین یزدان بخش
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





