«صابر ابر»، بازیگر جدید فیلم سینمایی «ویلاییها» به کارگردانی منیر قیدی شد که هماکنون فیلمبرداری آن در اندیمشک ادامه دارد.
به گزارش سینماسینما، صابر ابر، بازیگر سینما و تئاتر مدتی پیش در اندیمشک جلوی دوربین منیر قیدی رفته است و به زودی بازی او در این پروژه به پایان میرسد.
تاکنون بیش از ۹۰ درصد از فیلمبرداری «ویلاییها»، اولین فیلم بلند سینمایی منیر قیدی که در ژانر دفاع مقدس است، در جنوب کشور به پایان رسیده است.
منیره قیدی، کارگردان زن سینمای ایران پیش از این به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان با فیلمسازان متعددی همکاری داشته است. او همچنین ساخت فیلمهای کوتاهی همچون «دختر، پسر، پیرمرد»، «در راه ویلا» و مستند «تهران، شهر چناران» را در کارنامه دارد و جوایزی از جشنوارههای مختلف برای این آثار دریافت کرده است.
سعید ملکان، تهیهکننده «ویلاییها» سال گذشته با دو فیلم «ابد و یک روز» و «برادرم خسرو» در جشنواره فجر حضور داشت. نوروز امسال از این تهیهکننده «ابد و یک روز» اکران عمومی شد که با توجه به استقبال مردم، عنوان پرفروشترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران را به خود گرفته است.
بازیگران «ویلاییها» عبارتند از: طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان و با هنرمندی ثریا قاسمی و بازیگران کودک: امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری و هستی فرطوسی.
از عوامل تولید این فیلم میتوان به نویسنده:منیرقیدی، ارسلان امیری، کارگردان:منیره قیدی، مشاور کارگردان:محمد مهدی عسگرپور، مدیرفیلمبرداری:علی قاضی، مدیر تولید:محمدرضا منصوری، طراح چهره پردازی:سعید ملکان، طراح صحنه:مهدی موسوی، صدابردار:رشید دانشمند، طراح لباس:مه لقا ناقد، جلوه های ویژه میدانی:ایمان کریمیان، جلوه های ویژه کامپیوتری:هادی اسلامی، دستیار اول کارگردان:پانته آ حسینی، برنامه ریز:وحید کاشی، منشی صحنه: ندا قائدی مقامی، عکاس: امیر حسین شجاعی، دستیار فیلمبردار:آرش رمضانی، مدیر تدارکات:کاظم نامنی، هماهنگی تولید:علی صبوری، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی و تهیه کننده:سعید ملکان اشاره کرد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیوستن علی مصفا، صابر ابر و شمس لنگرودی به «چشمهایش»
- امشب به صرف بورش بدون خون به روایت نازنین؛ صابر ابر و الهام کردا دوباره همبازی میشوند
- «مالی سویینی» در دوبی روی صحنه میرود
- معرفی هیأت انتخاب بخش سینمای ایران در جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
- «بازنده»؛ حکایت آدمهای بازندهی زخمی
- «مالی سویینی» به تالار وحدت میرود
- گردهمایی هنرمندان برای آتیلا پسیانی؛ صابر ابر: جای آتیلا اصلا خالی نیست!
- نشست تئاتر و آموزش با حضور صابر ابر، الهام کردا و ستاره اسکندری
- انتشار عکس گریم متفاوت رضا عطاران/ «قیف» اکران میشود
- آغاز پیشفروش نمایش صابر ابر/ تقدیم اجراها به آتیلا پسیانی
- فهرست بازیگران «لاکپشت» کامل شد/ ارائه نسخه نهایی به دبیرخانه جشنواره
- جایزه اصلی بهترین فیلم آینده آسیا جشنواره توکیو به «ماریا» رسید
- رونمایی از گریم متفاوت صابر ابر در «یادگار جنوب»
- «کت چرمی» راهی فجر ۴۱ میشود/ رونمایی از لوگو
- نخستین تصویر و اطلاعات از فیلم پر بازیگر جشنواره فجر/ «یادگار جنوب» آماده نمایش شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





