تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53967

سازمان سینماییشوراهای صدور پروانه نمایش خانگی و پروانه ساخت با تولید و نمایش هفت فیلم سینمایی موافقت کردند.
به گزارش سینماسینما، شورای صدور پروانه نمایش خانگی در جلسه سوم اردیبهشت ماه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با عرضه فیلم های «خانه ای در خیابان۴۱» به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی و کارگردانی حمیدرضا قربانی و «کله سرخ» به تهیه کنندگی مهدی رشیدی و کارگردانی کریم لک زاده موافقت کرد.
همچنین در این جلسه با عرضه هفت عنوان فیلم خارجی، هفت عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره ها و دو عنوان فیلم مستند و آموزشی موافقت به عمل آمد.
شورای صدور پروانه ساخت نیز با سه فیلم نامه در جلسه نهم اردیبهشت ماه موافقت کرد.
فیلم نامه های «لونه زنبور» به تهیه کنندگی سعید خانی، کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی محسن کیایی در ژانر کمدی اجتماعی، «اسکی باز» به تهیه کنندگی محمد احمدی، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی در ژانر اجتماعی و «شگرا» به تهیه کنندگی روح الله برادری، کارگردانی و نویسندگی فرود عوض پور در ژانر اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.
بر اساس این گزارش شورای پروانه نمایش خانگی بر اساس جلسه دهم اردیبهشت که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلم نامه های «خوشه های خشم جهان» به تهیه کنندگی و کارگردانی موسی پایین محلی و «مهریه» به تهیه کنندگی محمد شهبازی و کارگردانی امیرحسین ماکویی موافقت کرد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها